Firma » Biznes
Saly wychodzi z ofertą na rynki międzynarodowe
Zobacz więcej zdjęć » |
To firma PARD Europe – wywodzący się z Hong Kongu producent profesjonalnych urządzeń noktowizyjnych i termowizyjnych, który dzięki obecności na autorskiej platformie Saly rozpocznie ekspansję na Europę.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Wybór Saly jako platformy e-commerce B2B przez PARD był podyktowany m.in. strategią rozwoju na rynkach europejskich oraz potrzebą usprawnienia logistyki. Dotychczas, sprzedając produkty w tym regionie, spółka realizowała wszystkie zamówienia przez centralę w Chinach.
- Zdecydowaliśmy się podjąć współpracę z Saly ze względu na kluczowe funkcjonalności dostępne na platformie oraz partnerskie podejście do klienta w kontekście jej przyszłego rozwoju. Doceniamy prosty, przejrzysty, a przede wszystkim intuicyjny interfejs, który pozwala naszym klientom na przeglądanie naszych produktów z przyjemnością. Jednocześnie jesteśmy przekonani, że platforma od Saly pomoże nam w pełni zarządzać sprzedażą online – komentuje Vincent Chen, CEO of PARD Europe.
Oferta Saly została wybrana przez producenta jako najkorzystniejsza, jednocześnie po drodze pokonując lidera platform e-commerce. Z końcem 2021 roku, umowę podpisano na okres 12 miesięcy, a wybrany pakiet to PRO.
- Poszerzenie portfolio naszych wdrożeń o takiego klienta jak PARD Europe to dla nas powód do dumy, a nasza współpraca pokazuje, że Saly świetnie sobie radzi w wyzwaniach globalnej sprzedaży e-commerce. Jednocześnie pozwala nam na dalszy rozwój, a wymagania klienta dotyczące developmentu przyspieszają prace nad nowymi funkcjonalnościami, które zostaną dodane do standardowej oferty – mówi Sebastian Religa, CEO Saly S.A.
PARD Europe to producent specjalistycznego sprzętu oraz akcesoriów do broni, oferujący noktowizory, urządzenia termowizyjne oraz lunety na podczerwień. Od ponad 5 lat sprzedaje swoje produkty na rynkach azjatyckich oraz europejskich, ciesząc się bardzo dobrą renomą wśród entuzjastów polowań i strzelectwa sportowego. Dzięki platformie Saly, producent może sprawnie zarządzać sprzedażą z klientem biznesowym.
Nadesłał:
j.boguslawska@innervalue.pl
|
Komentarze (0)