Moda » Odzież

Scoppio we Wrocławiu – to pierwszy taki butik w Polsce

Scoppio we Wrocławiu – to pierwszy taki butik w Polsce
Zobacz więcej zdjęć »
Trendy prosto z włoskich wybiegów, cenione na świecie marki, zniżki dla stałych klientów. W Magnolia Park otwarto salon Scoppio. Klienci największej galerii handlowej na Dolnym Śląsku zrobią tutaj zakupy jako pierwsi w Polsce.

Butik działa na pierwszym piętrze, między sklepami Kortas i Molton. Duży wybór ubrań i akcesoriów oferują tutaj trzy firmy: Rinascimento, Kocca, Silvian Heach. Pierwsza marka to moda na każdą okazję. Oferuje klasyczne propozycje w stonowanych odcieniach, jak i nowatorskie fasony. Znakiem rozpoznawczym Kocca są kolekcje stanowiące połączenie elegancji i romantyzmu – to ubrania modne, stylowe, a przy tym doskonałej jakości. Z kolei w Silvian Heach można znaleźć zestawy do pracy, szykowne sukienki w stylu glamour oraz sportowe ubrania na co dzień.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

- Wraz z pojawieniem się Scoppio w Magnolia Park, najlepsze włoskie marki stały się dostępne dla większego grona odbiorców. Nasi klienci uwielbiają światowe trendy, dlatego jesteśmy przekonani, że włoski styl zostanie przez nich entuzjastycznie przyjęty – mówi Tomasz Waszkiewicz, dyrektor Magnolia Park.

Butik Scoppio w Magnolia Park przygotował promocję dla stałych klientów – osoby, które wydadzą tutaj jednorazowo 1000 zł, otrzymają Kartę Stałego Klienta, która każdorazowo upoważnia do 10-procentowej zniżki.

Pojawienie się Scoppio to kolejne w ostatnim czasie powiększenie oferty Magnolia Park. W styczniu swój sklep otworzyła tutaj marka Ziaja, polski producent kosmetyków pielęgnacyjnych i farmaceutyków. Większa jest również oferta modowa, wzbogacona między innymi o: Monnari, Femestage Eva Minge, Reebok, Ptak Moda, Quiosque, Tatuum, Kubenz, Kortas, Olsen czy Etam.

Magnolia Park zapewnia najbardziej kompleksową ofertę handlową na Dolnym Śląsku. Liczy blisko 100 tys. mkw. powierzchni najmu (GLA). Działa tu ok. 250 sklepów, punktów usługowych, kawiarni i restauracji. Klienci mają do dyspozycji 3,5 tys. darmowych miejsc parkingowych. 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

PREXPERT

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »