Gospodarka » Żywność
Selgros Cash&Carry zmienia się na lepsze
Zobacz więcej zdjęć » |
Hurtownia Selgros Cash&Carry w Katowicach-Szopienicach działa od 2000 roku, a hala w Bytomiu od końca 2006 roku. Modernizacja obu obiektów objęła całkowitą reorganizację przestrzeni hurtowni, zmianę wizualizacji oraz ekspozycji towarów. W odmienionych halach wydzielono osobne strefy, znakomicie zaopatrzone w: nabiał, mięso i wędliny oraz absolutną nowość - świeże ryby i owoce morza. Dodatkowo na klientów obu hurtowni czekały także nowe stoiska ze świeżym pieczywem z własnego wypieku, owocami i warzywami na wagę oraz wyrobami z Wędzarni Selgros. Dotychczasowe modernizacje hal dokonane przez Selgros pokazują, że klienci są zadowoleni ze zmian. Zakupy w odnowionych hurtowniach są prostsze i przyjemniejsze.
W dniu otwarcia w odnowionych halach w Katowicach-Szopienicach i Bytomiu na klientów czekało wiele atrakcji. Przede wszystkim rewelacyjna promocja cenowa! Ponadto, co pięćdziesiąte zakupy były gratis, a co setne zostały premiowane odtwarzaczami Blu-Ray.
Największą atrakcją w obu zmodernizowanych hurtowniach Selgros są nowe stoiska rybne. Na klientów czeka szeroki wybór świeżych ryb i owoców morza. Wśród ryb morskich i oceanicznych w asortymencie znajdują się między innymi: dorsz, flądra, halibut, łosoś, makrela i śledź. Poza tym wiele atrakcyjnych ryb słodkowodnych, w tym: amur, jesiotr, karp, pstrąg, sandacz czy szczupak. Całość uzupełnia duży wybór owoców morza, m.in. krewetki, kalmary, małże i ostrygi. W dniu re-otwarcia również w trzeciej śląskiej hali Selgros w Gliwicach można było kupić te produkty w bardzo atrakcyjnych cenach.
- Klienci bardzo pozytywnie reagują na zmiany, które sukcesywnie wprowadzamy w naszych hurtowniach. W szczególności cieszą się ze stoisk z świeżymi rybami i owocami morza – mówi Cezary Furmanowicz, dyrektor działu marketingu Selgros. – W tej chwili takie stoiska, licząc z dwoma nowymi na Śląsku, mamy w 10 naszych hurtowniach – dodaje Furmanowicz.
Selgros Cash & Carry to ogólnopolska sieć hal handlu hurtowego. Klientami sieci są osoby prowadzące działalność gospodarczą - przede wszystkim właściciele sklepów detalicznych oraz przedstawiciele branży gastronomicznej i hotelarskiej.
Klientów od lat przyciąga do Selgros szeroki wybór towarów i bardzo przystępne ceny. Obecnie w każdej hurtowni Selgros jest w ofercie około 40 tysięcy produktów. Selgros Cash&Carry ma do zaoferowania szeroki asortyment towarów spożywczych oraz przemysłowych, a wykwalifikowany personel zapewnia wysoki komfort obsługi. Klienci cenią sobie między innymi to, że Selgros przeprowadza indywidualny rozbiór mięsa pod zamówienie odbiorcy. Firma jest również jednym z liderów na rynku produktów i usług dla branży HoReCa.
W tym roku Selgros otrzymał po raz piąty z rzędu przyznawany przez klientów Złoty Laur Klienta 2014 w kategorii sieci hurtowni handlowych. Selgros od lat słynie z wyjątkowego, pełnego życzliwości i profesjonalizmu stosunku do swoich klientów. Dodatkowa firma oferuje swoim klientom szereg programów bonusowo-rabatowych. Ostatnim jest wprowadzony w kwietniu tego roku Program SELGROS PARTNER, będący atrakcyjnym pakietem zniżek i upustów na usługi oraz towary parterów Selgros.
Szczegółowych informacji udziela:
Mariola Krzyżaniak
Agencja PR Forte działająca na zlecenie Selgros Sp. z o.o.
e-mail: mariola.krzyzaniak@fortepr.pl
tel. +48 507 00 50 41
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Nadesłał:
FortePR s.c.
|
Komentarze (0)