Zdrowie » Uroda
Sensilab z koenzymem Q10
Zobacz więcej zdjęć » |
IMR advertising by PR realizuje roczną kampanię promocyjno-edukacyjną dla serii preparatów Sensilab zawierających koenzym Q10. Kampania rozwija się pod hasłem „Witamina młodości z najwyższym znakiem jakości”. Podczas pierwszych, kwietniowych, warsztatów dla dziennikarzy zatytułowanych „Piękna cera bez przebarwień i trądziku” mówiono o pielęgnacji twarzy. Tematem majowych warsztatów prasowych były choroby przyzębia, ze szczególnym uwzględnieniem paradontozy.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Lekarz stomatolog Michał Szumański na podstawie prezentacji multimedialnej przedstawił i omówił dziennikarzom przyczyny chorób przyzębia i sposoby leczenia paradontozy. Wyjątkowo silną uwagę skupił na profilaktyce, wskazując jak ważna dla zapobiegania chorobom jest higiena jamy ustnej. Wystarczy tylko dodać, iż w jamie ustnej gnieździ się 300 bakterii.
Stan chorobowy rozwija się stopniowo i nie daje dokuczliwych objawów. Co sprzyja paradontozie? Kilka czynników jednocześnie: wspomniana niedostateczna higiena, nieodpowiednie odżywianie, zbyt mocne szczotkowanie zębów, zły kształt wypełnień stomatologicznych oraz starzenie się organizmu.
Jak wygląda ostatnia, nieleczona, faza choroby? Kość ulega prawie całkowitemu zanikowi, zęby chwieją się i wypadają.
Pomocne w profilaktyce i wspomaganiu leczenia są preparaty Sensilab Q10 Sensitive: pasta do zębów, żel do dziąseł i tabletki do ssania. O ich właściwościach mówiła Anna Ziarkowska, product manager z Polfy Łódź.
Jak to jest w zwyczaju podtrzymywanym od lat przez IMR advertising by PR, po części edukacyjnej dziennikarze zostali podjęci śniadaniem wykoncypowanym i w całości przygotowanym przez agencyjny zespół smakoszy, pod światłym kierownictwem Moniki Iskandar – dyrektor zarządzającej agencją IMR advertising by PR.
Kolejne, trzecie, warsztaty prasowe zatytułowane: „Sensilab – siła spokoju i stres pod kontrolą” będą miały miejsce we wrześniu, również w klimatycznej siedzibie agencji.
Nadesłał:
IMR advertising by PR
|
Komentarze (0)