Firma » Biznes
Serwisy z Grupy Primavera Parfum usprawniają proces zakupowy
Zobacz więcej zdjęć » |
Oba serwisy sprzedażowe należące do Grupy Primavera Parfum cieszą się rosnąca popularnością, a dzięki obecności na kolejnych platformach zakupowych, zyskują coraz szersze rzesze klientów. Oferta Tagomago.pl dostępna jest od niedawna w serwisie Erli.pl, a za sprawą implementacji do czeskiej wersji Allegro, z szerokiego asortymentu tego sklepu perfumeryjnego online mogą również korzystać nasi południowi sąsiedzi.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Kolejny krokiem na drodze rozwoju obu serwisów było wdrożenie opcji zakupowej InPost Pay. Dzięki unikalnej usłudze, użytkownicy obu platform mogą zapłacić za produkt i wybrać formę jego dostawy za pomocą tylko jednego przycisku, który przenosi ich do aplikacji InPost Mobile. To znaczące uproszczenie procesu zakupowego, które oszczędza czas i przede wszystkim zwiększa komfort użytkowników.
– Wdrożenie InPost Pay ma na celu uprościć i przyśpieszyć proces zakupowy a tym samym pozytywnie wpływać na konwersję i podwyższać sprzedaż – powiedziała Magdalena Krzywoń, Head of Pure Players w Primavera Parfum.
Co istotne, InPost Pay oferuje najpopularniejsze metody płatności – takie jak płatności kartą VISA i Mastercard, Google Pay czy Apple Pay oraz BLIK.
Kilka tygodni temu firma InPost poinformowała, że z usługi InPost Pay korzysta już 1,5 mln użytkowników. Według zarządu spółki aplikacja ta staje się integralną częścią wygodnych, szybkich i bezpiecznych zakupów internetowych.
Nadesłał:
ProjektKomunikacja
|
Komentarze (0)