Gospodarka » Żywność
Sięgnij po dobry nastrój! Żabka wprowadza nową markę własną Good Mood
![]() |
| Zobacz więcej zdjęć » |
Produkty dostępne są wyłącznie w sieci Żabka, która liczy już 12 tysięcy sklepów.
Good Mood wyróżnia się na półce
Markę łatwo rozpoznać dzięki żółtym opakowaniom i umieszczonym na nich „śmiejącym się" oczom, przypominającym radosne emotikony. Na początek w ofercie znalazły się egzotyczne smoothie o smakach mango-marakuja oraz ananas-kokos, chrupiące wafle czekoladowe DOUBLE CACAO i w wersji powiększonej - MAXXXI, delikatne croissanty z owocowymi nadzieniami, a także ciasteczka maślane oraz wypełnione wiśniowym i jabłkowym nadzieniem. Do tego mleczna i biała czekolada, również w wersji bąbelkowej - słodka przyjemność dla każdego w rozmiarze klasycznej tabliczki czekolady, jak i w większej gramaturze.
Już niebawem pojawią się również produkty w wersji orzechowej czy czekoladowej. Wszystkie wyroby z kakao mają certyfikat Rainforest Alliance, co potwierdza, że surowce pochodzą ze zrównoważonych upraw i powstają z poszanowaniem środowiska.
- Klienci coraz częściej wybierają marki własne, poszukując dobrej jakości w atrakcyjnej cenie. Nasza nowa marka Good Mood idealnie wpisuje się w ten trend. Po raz kolejny udowadniamy, że marka własna nie musi być odtwórcza, ale może angażować swoim unikatowym brandingiem i oryginalnymi aktywacjami. Zależy nam, by produkty Good Mood od pierwszego spojrzenia wywoływały uśmiech - stąd radosne oczy, które zaczepnie na nas patrzą z każdego opakowania. Czekolady, ciastka czy smoothie to pyszne propozycje zarówno dla dzieci, jak i dorosłych, którzy chcą sięgnąć po przyjemnościową przekąskę. Będziemy rozwijać markę Good Mood, poszerzając jej asortyment o nowe produkty z uwielbianych przez naszych klientów kategorii - mówi Jan Kisielewski, Brand & Innovation Director w Żabka Polska.
Marka pełna charakteru
Każdy produkt Good Mood „ożywa" dzięki doklejonym oczom, które nadają mu indywidualny charakter. Przyciągają wzrok, a jednocześnie można je wykorzystać w materiałach marketingowych - np. na ekranach w sklepie. W połączeniu z wyrazistym żółtym tłem zabieg ten sprawia, że produkty wyróżniają się na półce i tworzą spójny, rozpoznawalny wizerunek marki.
Produkty Good Mood promowane są w sklepach (za pomocą oznaczników i ekranów Digital Signage) oraz w kanałach własnych Żabki: w aplikacji mobilnej, na stronie WWW i w mediach społecznościowych, w tym na Facebooku i TikToku. Więcej o ofercie Żabki i promocjach w sieci: https://www.zabka.pl/gazetka-promocyjna/

Freestyle, energia i spotkanie z gwiazdą TikToka! EdzioRap w G City Targówek już wkrótce!
Jak opodatkowanie nowych, niesprzedanych mieszkań wpłynęłoby na ceny
Sprytne patenty na małą łazienkę – praktyczny poradnik
O wartości prostych rzeczy. Krakowski Salon Poezji w Łodzi dodaje otuchy Staffem
Z FABRYKI SCHEIBLERA DO PRZĘDZALNI RAMISCHA. ŚWIĄTECZNE TARGI ŁÓDZKIE SZTUKI PO RAZ PIERWSZY W OFFI
Komentarze (0)