Technologie » Telekomunikacja
Skuteczność SMS-owej reklamy według agencji badawczej Nielsen


Serwis media2.pl prezentuje wyniki badań ciekawych i niezwykle cennych dla całej branży reklamy mobilnej oraz dla wszystkich tych przedsiębiorców i marketerów, którzy sceptycznie dotychczas podchodzili do kwestii reklamy mobilnej.
Globalna agencja badawcza Nielsen w swoich badaniach poszukiwała odpowiedzi na pytania o skuteczność reklamy mobilnej oraz jakie dokładnie zachowania wywołuje reklama otrzymana na telefon komórkowy.
Najczęstszą reakcją na otrzymany komunikat reklamowy jest poszukiwanie dalszych informacji o reklamowanym produkcie. Taką odpowiedź wskazało aż 60% właścicieli telefonów klasycznych oraz aż 71% użytkowników smartfonów.
Z całkowitej grupy respondentów niemal połowa, bo dokładnie 46% badanych potwierdziła, iż podejmuje decyzje zakupowe pod wpływem reklamy przesłanej na telefon komórkowy.
Nielsen to międzynarodowa firma zajmująca się doradztwem i badaniami zachowań i trendów konsumenckich. Nielsen oferuje swoje usługi w ponad 100 krajach na całym świecie. Główna siedziba znajduje się w Nowym Jorku, zaś regionalne centrale mieszczą się w Schaumburg w stanie Illinois (USA), Wavre (Belgia), Hong Kongu (Chiny), Sydney (Australia), Buenos Aires (Aregentyna), Nikozja (Cypr). Agencja została założona w 1923 roku przez Artura Charlesa Nielsena Seniora.
na podstawie media2.pl i nielsen.com
Nadesłał:
SerwerSMS.pl
|
Komentarze (0)