Firma » Reklama

Skuteczny content marketing w 10 krokach

Jak sprawić, aby mimo braku czasu content marketing przynosił efekty? Wystarczy zastosować poniższe wskazówki inspirowane doniesieniami Content Marketing Institute.

Stwórz dokument obrazujący strategię content marketingu

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:


Uporządkowanie zasad pozwoli lepiej wykorzystywać zasoby i sprawniej interweniować, a także sprawić, by treści były przydatne i efektywne pod względem sprzedaży.

 Opracuj schemat przygotowania treści

Kto jest odpowiedzialny za ich tworzenie, edycję i publikację.

Co tworzycie - blog, ebooki, infografiki, video? Jakiego typu content interesuje odbiorców? I które treści możecie tworzyć samodzielnie, a do których niezbędna jest pomoc z zewnątrz?

Kiedy - częstotliwość publikacji i terminy, w których content musi być dostarczony do odbiorcy.

Gdzie publikowane i przechowywane będą treści.

 

Inwestuj w specjalizację

Zadbaj, aby osoba odpowiedzialna za Twój content miała doświadczenie w danej dziedzinie i portfolio dowodzące, że potrafi tworzyć go merytorycznie.
Zadbaj o regularność spotkań redakcyjnych

Spotkania pobudzą kreatywność poprzez częste burze mózgów, pozwolą obiektywnie ocenić mocne i słabe strony oraz wymienić się nowinkami z branży.
Inspiruj się pracą innych

Zachęcaj pracowników, klientów i ambasadorów marki do dzielenia się własnymi przemyśleniami. To tworzy wartość dodaną i nadaje autentyczności Twoim działaniom.
Skracaj, modyfikuj, wykorzystuj ponownie

Odświeżenie wcześniej poruszonego tematu podnosi jego wartość i uaktualnia informacje. Przykład? Wpis na bloga inspirowany infografiką z zeszłego okresu, wraz ze wzmianką, czy wcześniejsze prognozy były zasadne.
Zadbaj o zwiększenie budżetu na content marketing

Budżet jest jedną z głównych determinant skutecznych działań content marketingowych. Postaraj się, aby sukcesywnie się zwiększał, a nadwyżkę przeznaczaj na wartościowe video lub stworzenie wirusowej infografiki.

 

Monitoruj „produkcję" contentu

Dbaj, aby wszystkie treści były spójne z Twoimi projektami, a odbiorcy mogli czerpać z nich korzyści. Sprawisz tym samym, że content zacznie samoistnie pracować dla Ciebie.

 

Zaprzyjaźnij się z analityką

Wartość contentu wyraża się również w liczbach. Monitoruj dane poprzez:

  • bieżący monitoring odchyleń i poszukiwanie przyczyn,

  • okresowe badanie trendów i niedociągnięć,

  • sprawdzanie każdej zmiany i jej efektów.


Przygotuj się na zmiany w content marketingu

Rozwój Twojej firmy sprawi, że odbiorcy będą zainteresowani inną treścią - czy jesteś gotowy, aby odpowiedzieć na ich potrzeby?



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

ferratum

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »