Firma » Biznes
SkyCash na pierwszym miejscu w Polsce oraz drugim w Europie w rankingu Deloitte Technolo
Zobacz więcej zdjęć » |
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Ranking „Deloitte Technology Fast 50 CE” wyłania najszybciej rozwijające się firmy technologiczne z Europy Środkowej. SkyCash został sklasyfikowany w nim po raz pierwszy, zajmując drugie miejsce. W rankingu uwzględniane są firmy z branży nowych technologii, które działają na rynku dłużej niż cztery lata. Zwycięzcy są typowani w oparciu o procentowy wzrost przychodów operacyjnych, a audytorzy Deloitte weryfikują podane przez nich dane finansowe.
Do tegorocznej edycji rankingu Fast 50 aplikowało rekordowa liczba 190 spółek z 13 krajów Europy Środkowo-Wschodniej. Aplikujące spółki muszą wytwarzać autorskie technologie lub ponosić wydatki na badania/rozwój oraz nie mogą mieć większościowego inwestora z zagranicy. Ranking Fast 50 Central Europe jest częścią programu Fast 500 EMEA i wszyscy laureaci „najszybszej 50-tki” zostają automatycznie do niego zgłoszeni. Nowością jest, że firma Deloitte postanowiła stworzyć program Global Fast 100, w którym znajdą się najdynamiczniej rosnące firmy na świecie.
Debiut SkyCash w rankingu „Technology Fast 50 CE” potwierdza dynamiczny rozwój firmy, strategię rozwoju oraz pozycję zdecydowanego lidera w sektorze płatności mobilnych w Polsce. Aplikacja pojawiła się na rynku w połowie 2010 roku, umożliwiając początkowo dokonywanie szybkich przelewów między posiadaczami telefonów komórkowych. W SkyCash szybko zaczęły pojawiać się kolejne usługi, w tym najpopularniejsze obecnie płatności za parkowanie, bilety komunikacji miejskiej oraz kolejowej. Ostanie 12 miesięcy to okres gwałtownego, najszybszego w historii rozwoju SkyCash. Darmowa aplikacja została pobrana ponad 2 miliony razy, a jej użytkownicy dokonują obecnie ponad 500 tys. transakcji miesięcznie.
– Polacy coraz szybciej przekonują się do płatności mobilnych – mówi Tomasz Krajewski, prezes SkyCash. – Doskonale widać to na przykładzie Warszawy, gdzie sprzedajemy miesięcznie ok. 80 tys. biletów komunikacji miejskiej, a co siódmy parkujący płaci za postój przez naszą aplikację. Ciężka praca po 12 godzin dziennie z ludźmi, którym się naprawdę chce musi przynosić efekty – dodaje z satysfakcją Krajewski.
Nadesłał:
PRconsultants
|
Komentarze (0)