Gospodarka » Żywność
Śliwka Nałęczowska sponsorem Róż Gali
Zobacz więcej zdjęć » |
Śliwka Nałęczowska Solidarności to kultowe polskie praliny, które cieszą się niesłabnącą popularnością wśród konsumentów od ponad 50 lat. W ostatnim czasie marka z sukcesem pojawia się w świecie kultury, sztuki i mody w roli sponsora lub partnera. Inicjuje także własne projekty, jak chociażby konkurs Design by Śliwka Nałęczowska, adresowane do pasjonatów sztuk wizualnych i dizajnu. Te strategiczne działania pozwalają wprost komunikować prestiżowy i nowoczesny charakter Śliwki Nałęczowskiej. Marka doskonale odnajduje się w kontekście wydarzeń o charakterze kulturalnym i lifestylowym.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Tegoroczna gala finałowa Plebiscytu Róże Gali odbyła się w warszawskim Ufficio Primo. Wśród laureatów nagród, wręczonych w kategoriach: Film, Teatr, Muzyka, Książka, Debiut, Online, znaleźli się m.in. Janusz Gajos, Borys Szyc, Daria Zawiałow czy Joanna Kulig, (która odebrała Nagrodę Specjalną).
Śliwka Nałęczowska towarzyszyła uczestnikom eventu podczas części oficjalnej i afterparty. Logo marki wyeksponowano na nośnikach wizualnych oraz w przestrzeni wydarzenia. Zaproszeni goście i gwiazdy mogli skosztować pralin oraz odpocząć w stylowym „śliwkowym kąciku”.
Nadesłał:
KMC
|
Komentarze (0)