Zdrowie » Uroda
Słodkie jak cukierek – linia Sweet Candy od JEAN MARC
Zobacz więcej zdjęć » |
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Sweet Candy to linia czterech ekstrawaganckich wód toaletowych wzorowanych na tzw. zapachach jedzeniowych. Jak przyznają perfumiarze JEAN MARC, myślą przewodnią przy ich tworzeniu była chęć uzyskania oryginalnych, wyróżniających się aromatów. Nie bez powodu wody Sweet Candy dedykowane są kobietom otwartym na niecodziennie i niestandardowe rozwiązania.
JEAN MARC Sweet Candy Berry to soczyście owocowe nuty zapachowe, bardzo orzeźwiające i świeże. Aby stworzyć tę wodę, perfumiarze zastosowali specjalną kombinację aromatów czarnej jagody, truskawki, czereśni i brzoskwini, łącząc je z egzotycznymi nutami magnolii oraz pociągającymi akordami ambry i cedru.
JEAN MARC Sweet Candy Strawberry Kiss to woda inspirowana zapachem świeżych truskawek oraz kwiatów pomarańczy. W nutach znajdziemy słodką watę cukrową przeplataną z soczystym, czerwonym jabłkiem. To także piżmo i drzewo sandałowe powodujące, że kompozycja jest rześka i szybko zapada w pamięci.
W błogi nastrój pełen zmysłowości wprowadza JEAN MARC Sweet Candy Coconut Dream. To woda toaletowa o charakterystycznym zapachu kokosa, migdała i tropikalnego liczi. W nutach odnajdziemy także ciepły aromat wanilii, białej czekolady oraz gałki muszkatołowej.
JEAN MARC Sweet Candy Truffle rozpieszcza cudownymi akordami likieru mandarynkowego orzeźwianego przez nuty gorzkiej czekolady i trufli. Słodyczy dodają aromaty wanilii, rumu oraz ambry.
Odzwierciedlenie sztuki kulinarnej znajdziemy nie tylko w czasie przyrządzania ulubionych potraw w zaciszu własnej kuchni. Gdy lubimy otaczać się pociągającymi aromatami jedzeniowymi, nie pozostaje nic innego jak wypróbować jedną z propozycji JEAN MARC z linii Sweet Candy. Wody te można zakupić w znanych sieciach handlowych oraz drogeriach. Od końca czerwca 2015 r. kolekcja dostępna są także w popularnej sieci drogerii Hebe. Flakon 100 ml kosztuje ok. 24,99 zł.
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Nadesłał:
pr-imo
|
Komentarze (0)