Rozrywka i wypoczynek » Sport

Słynny koszykarz ma nowe zajęcie. Opowiedział o tym w krótkometrażowym filmie

Rafał „Lipek” Lipiński to legenda dunków – wyjątkowej dyscypliny sportowej, w której koszykarze rywalizują w zawodach na najbardziej efektowne wsady.

Rafał „Lipek” Lipiński to legenda dunków – wyjątkowej dyscypliny sportowej, w której koszykarze rywalizują w zawodach na najbardziej efektowne wsady. Zdobył pięć mistrzostw świata (na początku czerwca sięgnął w Wiedniu po kolejny medal, tym razem brązowy) oraz niezliczoną ilość mniejszych nagród i wyróżnień. Dziś ma 32 lata i myśli o nowym zajęciu, którym zajmie się po zakończeniu kariery. Jakim? Opowiada o tym w krótkometrażowym filmie „Lipek”, który 14 czerwca miał premierę na platformie Betclic Studios oraz kanale YouTube Betclic.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Barcelona, Stambuł, Tokio, Paryż, Miami. To tylko kilka miejsc, w których sukcesy świętował Rafał Lipiński. Pochodzący z Poznania zawodnik jest jednym z najlepszych w historii swojej dyscypliny. Prezentując wyjątkowe wsady zjeździł cały świat, występował u boku LeBrona Jamesa czy Shaquille’a O’Neala, a nawet zagrał w filmie fabularnym. Choć jest spełnionym sportowcem, nie zamierza w życiu „odcinać kuponów”. Dziś ma 32 lata i przed sobą jeszcze kilka lat profesjonalnej gry, ale myśli już o przyszłości.

Miałem wiele kontuzji w czasie kariery, co nauczyło mnie sporo o moim ciele. Jak powstają urazy, jakie są ich skutki. W ten sposób zakochałem się w anatomii, ujęciu dobrobytu człowieka jako jednostki. Stwierdziłem, że jedyną opcją poszerzenia moich zainteresowań jest rozpoczęcie studiów lekarskich – mówi w krótkometrażowym filmie zatytułowanym „Lipek”.

Produkcja powstała na zlecenie platformy wideo Betclic Studios, na której znaleźć można filmy dokumentalne o inspirujących historiach. Lipek opowiada w niej także m.in. o początkach kariery profesjonalnego dunkera, która rozpoczęła się od gry w tradycyjną koszykówkę.

Film „Lipek” to trzeci, wyprodukowany w Polsce krótkometrażowy dokument platformy Betclic Studios. Reżyser Dawid Napierała z gdańskiego studia G58 stworzył przedtem dokumenty o Marku „Looney’u” Rybowskim, słynnym trójmiejskim artyście graffiti, a także Sonyi – polskiej DJ-ce, która współpracuje z największymi markami modowymi na świecie, a na co dzień żyje i tworzy w Dubaju. Obie produkcje wyświetlono dotychczas ponad 1,1 miliona razy.

Wszystkie filmy dostępne na platformie Betclic Studios można obejrzeć za darmo.

Betclic Studios – nowe otwarcie w polskiej dokumentalistyce

Betclic Studios to nie tylko platforma wideo, ale także fundusz wsparcia dla młodych twórców. Marka Betclic przygotowała program grantowy o łącznej wartości 1 mln złotych. Pieniądze te czekają na osoby, które za pośrednictwem platformy zgłoszą ciekawy, oryginalny pomysł na produkcję wideo.

Program nie jest kierowany wyłącznie do profesjonalistów – Betclic wesprze każdego twórcę, który wyróżni się ciekawą koncepcją i brakuje mu pieniędzy na jej realizację. Powstałe w ramach funduszu filmy mają dodatkowo szansę na premierę na platformie Betclic Studios.

 

 

Program grantowy to szansa nie tylko dla utalentowanych reżyserów, ale także dla internetowych twórców wideo z ciekawymi pomysłami. Ważny jest dla nas dobry pomysł oraz determinacja, by, podobnie jak bohaterzy filmów Betclic Studios, wybrać swój kurs i dążyć do celu – mówi Bartłomiej Płoskonka, Country Manager Polska w Betclic.

Betclic inwestuje w świat filmu

Betclic Studios to nie jedyna inicjatywa marki w sektorze filmowym. Firma rozpoczęła współpracę z Papaya New Directors. Organizatorzy konkursu już od dekady umożliwiają młodym reżyserom bezpośrednie wejście do zawodu w branży filmowej, reklamowej i kreatywnej. W ramach współpracy utalentowani twórcy stworzą dla Betclic aż osiem filmów konkursowych. Będą to nie tylko produkcje reklamowe, ale również filmy dokumentalne i teledysk.

 

-- KONIEC –

 

O BETCLIC

Betclic to legalny bukmacher i czołowa europejska marka o zasięgu globalnym. Od lat jest liderem rynków we Francji i Portugalii, a od lipca 2019 roku jest dostępny także dla klientów w Polsce. Od początku mocno angażuje się we wspieranie sportu. Sponsoruje drużynę Piasta Gliwice (Mistrzów Polski 2019), a od sierpnia 2020 roku jest sponsorem federacji sztuk walk Fame MMA. Betclic w przeszłości wspierał także Lechię Gdańsk i reprezentację Polski w siatkówce. Betclic jest także sponsorem wydarzeń kulturalnych FEST Festival oraz SnowFest Festival.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Komunikacja Plus

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »