Firma » Reklama

„Śmiej się z… UPS” – nowa akcja w salonikach Kolportera

„Śmiej się z… UPS” – nowa akcja w salonikach Kolportera
Zobacz więcej zdjęć »
„Kto się bawi i chlapie, ten nagrody MOLA łapie!” – takie hasło zachęca do udziału w promocji konsumenckiej „Śmiej się z… UPS”, który 16 kwietnia br. wystartował w sieci saloników Kolportera.

Do 30 czerwca br. w 600 salonikach Kolportera można odbierać wyjątkowe „UPS-kubki”, w pięciu wzorach i kolorach. Każdy z nich ma dodatkową funkcję i różni się hasłem.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

„UPS UPS HURRRRRA!” – to kubek nietypowy, który reaguje na dotyk. „Przybija piątkę”, gdy wlewa się wrzątek. Idealnym prezentem dla miłośników łakoci będzie kubek-pożeracz ciasteczek „UPS… MNIAM, MNIAM”. To połączenie kubka ze schowkiem na smakołyki. Osoby, które lubią notować swoje myśli w kubku „UPS… TO SIĘ ZETRZE!” znajdą alternatywę do notesu. Kubek ma miejsce przeznaczone na „gryzmołki”. „I LOVE UPS” – to kubek termoaktywny – zmienia się pod wpływem ciepła, a z „UPS, ALE POLEWKA!” nie grozi nam ciemność. Kubek świeci i rozprasza mrok.

Warunkiem otrzymania „UPS-kubka” jest okazanie dowodu zakupu (z dowolnego sklepu) minimum trzech produktów MOLA i przekazanie sprzedawcy trzech kodów kreskowych wyciętych z zakupionych opakowań. Promocją objęte są wszystkie papiery toaletowe i ręczniki papierowe MOLA oprócz serii „Familijna”. Organizatorzy akcji przygotowali do wydania 30 tys. „UPS- kubków”.

– Co prawda to pierwsza akcja, którą wspólnie z Albedo Marketing organizujemy z marką MOLA, zakładamy jednak, że będzie się ona cieszyć wysokim zainteresowaniem klientów, podobnie jak inne tego typu. Obecnie w naszej sieci prowadzimy trzy akcje wydawania nagród, czyli redempcji – mówi Robert Szczepaniak, dyrektor marketingu Kolportera. – Z naszych analiz wynika, że klienci coraz chętniej biorą udział w takich akcjach promocyjnych. W samym ubiegłym roku w salonikach wydaliśmy w sumie ponad 700 tysięcy nagród. Łącznie na koncie mamy ponad 170 kompleksowo przeprowadzonych akcji, a liczba wydanych nagród przekroczyła już 7,5 miliona.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Biuro Prasowe - Kolporter

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »