Technologie » Telekomunikacja

SMS dla FMCG

SMS dla FMCG

SMS dla FMCG

Producenci dóbr szybko zbywalnych z powodzeniem wykorzystują ofertę SerwerSMS.pl, zarówno w zakresie premium SMS, jak i innych usług SMS.

Konkursy SMS w kampaniach reklamowych

Najbardziej popularną formą wykorzystania komunikacji SMS w sektorze FMCG są oczywiście konkursy i loterie SMS oparte o SMS Premium, czyli wiadomości SMS o podwyższonej płatności (od 1 zł. netto) Aktywności takie mogą posiadać różnorodne cele:

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

  •     zwiększenie sprzedaży w czasie promocji
  •     działania wizerunkowe / lojalnościowe
  •     stworzenie lub zwiększenie bazy kontaktów odbiorców
  •   zwiększenie zysków ze sprzedaży (dochód z promocyjnej sprzedaży powiększony zostaje dodatkowo o prowizję z tytułu SMS-ów premium)



Organizując konkurs lub loterię SMS-ową pamiętać należy, że obie formy promocji (zarówno konkurs jak i loteria) wymagają precyzyjnie napisanego regulaminu promocji, wyraźnych informacji o konkursie na opakowaniach (np. data zakończenia konkursu) i jednoznacznego określenia kto jest organizatorem konkursu.

Konkurs czy loteria?

W serwisach internetowych, forach i blogach związanych z tematyką marketingową bardzo często spotkać się można z dylematami marketerów odnośnie rozróżnienia pomiędzy loterią a konkursem.

To czy dana akcja jest konkursem czy loterią, zależy od tego, czy wynik jest zależny od przypadku bądź tylko od zręczności lub wiedzy grającego (źródło: Marketer+, numer 02/2011 str. 22). Konkurs to aktywność, w której wygrywa najlepszy. Loteria to aktywność, w której o wygranej decyduje los, przypadek, łut szczęścia. Marketerzy najczęściej starają się tak zaprojektować daną aktywność reklamową, aby wpisywała się ona w definicję konkursu, gdyż organizowanie loterii SMS wiąże się ze specjalnym zezwoleniem, koniecznością obecności uprawnionych osób przy losowaniu i wieloma innymi wymogami formalnymi.

Komunikacja z odbiorcami końcowymi, ale nie tylko

Konkursy SMS zwiększające sprzedaż wśród odbiorców końcowych (konsumentów) to jednak nie jedyne formy wykorzystania technologii SMS przez branżę FMCG. W formie wiadomości SMS komunikować się można również z takimi grupami jak:

  • pracownicy
  • kontrahenci
  • dystrybutorzy
  • przedstawiciele handlowi
  • dziennikarze, liderzy opinii


Trwały komunikat dla dóbr szybko zbywalnych

FMCG to sektor produktów, które szybko znikają z naszych półek i szuflad. Inaczej jednak rzecz ma się z reklamą w formie SMS-a. Wiadomości na telefony komórkowe zachowujemy w swoich telefonach bardzo długo, a blisko 100% z nich jest odczytywanych przez ich adresatów. Takich wskaźników nie zapewnia żadne inne medium. Zapraszamy serdecznie do SerwerSMS.pl, platformy usług SMS oferującej wszystkie opisane wyżej formy wiadomości SMS.

Serwer SMS News | 2011-08-02

Wyrażamy zgodę na przedruk całości artykułu lub jego części z podaniem linku www.SerwerSMS.pl


Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

SerwerSMS.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »