Technologie » Telekomunikacja
SMSBanking
Zobacz więcej zdjęć » |
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
SMSBanking to kolejny dowód na to, że to co wczoraj wymagało od nas wiele czasu, dziś możemy wykonać za pomocą SMS-a. To także kolejny przykład jak nasze decyzje konsumenckie podejmowane będą coraz częściej za pomocą SMS-a. Marketing mobilny w Polsce nabiera coraz większego przyspieszenia.
Bank w komórce od Plusa i BZ WBK
Polkomtel, operator sieci Plus, oraz Bank Zachodni WBK rozpoczynają współpracę w oparciu o strategiczne porozumienie dotyczące wspólnego rozwijania i dystrybuowania produktów finansowych wspieranych przez technologię mobilną. Celem porozumienia jest wprowadzanie na rynek unikalnych produktów i usług, łączących sferę finansową z możliwościami jakie daje nowoczesna telekomunikacja. Podpisane porozumienie rozpoczyna współpracę dwóch ważnych podmiotów rynku finansowego i telekomunikacyjnego. Celem inicjatywy jest wspólne poszukiwanie optymalnych rozwiązań, dzięki którym pojęcie „banku w komórce" nabierze dla klientów sieci Plus i Banku Zachodniego WBK nowego znaczenia.
Mateusz Morawiecki, Prezes Zarządu BZ WBK:„Bank Zachodni WBK od wielu lat jest liderem innowacji i nowych technologii w polskim sektorze bankowym. Jesteśmy pierwszym bankiem w Polsce, który udostępnił swoim klientom usługi bankowości elektronicznej, karty płatnicze z mikroprocesorem czy płatności zbliżeniowe PayPass. Od ponad roku mamy w naszej ofercie mobilny serwis usług bankowości elektronicznej, a współpraca z operatorem sieci Plus umożliwi nam zapewnienie naszym klientom nowej jakości zarządzania usługami bankowymi. Od wielu lat wyznaczamy trendy na rynku bankowym w Polsce, a dynamiczna sytuacja na rynku usług finansowych dopinguje nas do ciągłego poszukiwania nowych, unikalnych rozwiązań."
W ramach współpracy Banku Zachodniego WBK oraz Polkomtela, klientom sieci Plus zaoferowane zostanie specjalnie dedykowane konto osobiste wzbogacone o mobilne rozwiązania finansowe, dostępne za pomocą telefonii komórkowej takie, jak eBanking – usługi bankowości elektronicznej, mBanking – bankowość mobilna oraz SMSBanking – dokonywanie transakcji za pomocą SMS-a.
I Wiceprezes Polkomtel S.A. Krzysztof Kilian: „Spodziewamy się, że w początkowym okresie wspólną ofertą zainteresowani będą głównie klienci nastawieni na nowinki technologiczne, traktujący swój telefon komórkowy jak centrum zarządzania czasem, którzy zyskają w ten sposób możliwość zarządzania także swoimi finansami. Jesteśmy przekonani, że łącząc najlepsze z obu światów, finansów i telekomunikacji, stworzymy ofertę, która przekona szerokie grono klientów.”
Prace wdrożeniowe w obszarze rozwoju produktów oraz ich komercjalizacji w sieci sprzedaży operatora będą prowadzone przez Polkomtel w ramach dedykowanej spółki zależnej Polkomtel Business Development. Spółka ta będzie koncentrowała się na wprowadzaniu produktów finansowych i ubezpieczeniowych wzbogaconych technologią mobilną do oferty operatora.
Jeżeli za pomocą SMS-a będziemy mogli dokonać transakcji na wysokie kwoty, czy przed SMS-em jako formą komunikacji konsument – rynek stoją jeszcze jakieś ograniczenia i bariery nie do pokonania?
Wydaje się, że SMS jako najszybsza i najprostsza forma komunikacji stanie się znakiem naszych czasów. Zamawianie produktów i usług, załatwianie spraw urzędowych – wszystko to chcemy móc wykonać szybko, łatwo i komfortowo. Najlepszą odpowiedzią na te potrzeby konsumenckie staje się właśnie krótka wiadomość tekstowa, jako optymalna komunikacja dwustronna.
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Nadesłał:
SerwerSMS.pl
|
Komentarze (0)