Zdrowie » Ciało
„Śniadania, że u la la” z marką BelVita. Mateusz Gessler nowym ambasadorem.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
BelVita – sposób na poranek we francuskim stylu
Nowa kampania marki belVita pod hasłem „Śniadania, że u la la” nawiązuje do Francji – miejsca, gdzie powstała pierwsza receptura tych popularnych ciastek pożywnych. Jednak to nie pochodzenie, a właściwości belVity sprawiają, że może być ona pysznym sposobem na poranek we francuskim stylu. Po pierwsze, pożywne ciastka belVita skomponowane z produktem mlecznym, porcją owoców i ciepłym napojem mogą tworzyć zbilansowany posiłek. Po drugie, belVita zawiera zboża pełnoziarniste, witaminy, składniki mineralne i błonnik niezbędne w codziennej diecie. Po trzecie, za sprawą stopniowo uwalnianych węglowodanów belVita dostarcza energii na cały poranek – właśnie wtedy, kiedy potrzebujemy jej najbardziej.
Mateusz Gessler ambasadorem marki
Wraz ze startem nowej kampanii, marka belVita ogłosiła nowego ambasadora. Ceniony restaurator, pasjonat kuchni i juror znany z programu „MasterChef Junior”, Mateusz Gessler nie tylko ma polsko-francuskie pochodzenie, ale przede wszystkim wiele lat życia spędził we Francji, skąd wyniósł wiele kulinarnych trendów.
Dla Francuzów ważne jest jedzenie pełnowartościowych posiłków. To z kolei bardzo dobrze wpisuje się w filozofię belVity, która znakomicie sprawdzi się jako poranny wybór– tłumaczy Mateusz Gessler.
Nadesłał:
BIG-PICTURE
|
Komentarze (0)