Dom » Budownictwo
Śnieżka w rankingu Najcenniejszych Polskich Marek „Rzeczpospolitej" 2015
Zobacz więcej zdjęć » |
Ranking Najcenniejszych Polskich Marek realizowany jest z inicjatywy dziennika „Rzeczpospolita", we współpracy z grupą ekspertów z firmy Acropolis Advisory. W klasyfikacji oceniono wartość 330 polskich brandów. Wśród nich nie mogło zabraknąć Śnieżki, która w zestawieniu ogólnym marek ujętych według wartości uplasowała się na 113. pozycji, a jej wartość w porównaniu do 2014 roku wzrosła o 7%, ze 107,6 mln zł do 114,9 mln zł.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Dobrą, 62. lokatę Śnieżka zajęła też w klasyfikacji 100 najsilniejszych marek, zaś w zestawieniu mocy brandów z kategorii „pozostałe produkty niespożywcze" uplasowała się na 22. miejscu, odnotowując jednocześnie wzrost mocy w stosunku do ubiegłego roku. Wartość marki jest pochodną jej siły. Powyższe wyniki pokazują, że Śnieżka to silny brand, który cieszy się uznaniem konsumentów i utrzymuje mocną pozycję na rynku oraz w świadomości odbiorców.
Nadesłał:
RedPen
|
Komentarze (0)