Kobieta, zdrowie, uroda » Dziecko
Snow PR dla Reima
Zobacz więcej zdjęć » |
W 15 krajach – Finlandii, Szwecji, Norwegii, Danii, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Austrii, Polsce, Estonii, Czechach, Szwajcarii, USA, Kanadzie, Rosji i Chinach – rusza Reima Kidventure Challenge. Wspólnym celem uczestników będzie uzbieranie do końca roku miliona godzin w ruchu za pośrednictwem czujnika aktywności ReimaGo. Finał akcji będzie miał miejsce w marcu 2018 w Laponii, gdzie wybrane rodziny z wszystkich 15 krajów przez tydzień będą miały okazję poznawać fińską kulturę i spędzać czas na wielu aktywnościach w plenerze.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Koordynacją tego projektu w Polsce zajmuje się agencja Snow PR, a osobą odpowiedzialną jest Joanna Blaut. Umowa obejmuje przygotowanie i realizację strategii komunikacji, relacje z mediami i influencerami, organizację spotkania prasowego oraz prowadzenie showroomu w Warszawie.
Oficjalna strona akcji: www.reima.com/kidventure
Reima, marka powstała w 1944 w Finlandii, jest wiodącym skandynawskim producentem odzieży dziecięcej. Produkty Reima są sprzedawane w 30 krajach na trzech kontynentach. Misją marki jest inspirowanie dzieci do ruchu i zapewnienia im przy tym komfortu w każdych warunkach, przez cały rok. Funkcjonalność, bezpieczeństwo, zrównoważony rozwój i innowacyjność to fundamenty designu marki Reima. Produkty Reima sprawdzane są przez najszczerszy i najbardziej bezwzględny team testerów – dzieci.
Nadesłał:
Snow PR
|
Komentarze (0)