Rozrywka » Rozrywka
Sodexo nagrodziło najlepszą kampanię employer brandingową
Gazeta Praca, już po raz drugi, zorganizowała konkurs EB Kreator, którego celem jest promocja osiągnięć i dobrych praktyk w dziedzinie employer brandingu, czyli kreowaniu marki pożądanego pracodawcy. W konkursie rywalizowały projekty EB realizowane przez firmy w okresie od stycznia do października 2015 roku. Jury złożone z ekspertów w dziedzinie mediów, rekrutacji, motywowania pracowników i budowania marki przyznało nagrody w pięciu kategoriach: Najlepsza Kampania EB, Najlepsza Zakładka Karier, Najlepsze Ogłoszenie rekrutacyjne, Najlepsza Kampania w Social Media oraz Najlepsza Akcja Rekrutacyjna.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Przeczytaj również
- Kategoria „Najlepsza Kampania EB”, w której miałam przyjemność wręczać nagrodę była największym wyzwaniem dla jury. Długo debatowaliśmy, żeby z wielu bardzo ciekawych projektów wybrać ten najlepszy. Grupa PZU z kampanią #najlepszastrona zyskała nasze uznanie
za wzorcowe podejście do działań, konsekwentną ich realizację i spójność z działaniami marketingowymi. Mam nadzieję, że nagrodzone projekty będą inspiracją dla innych przedsiębiorców do podobnych działań – powiedziała Magdalena Słomczewska-Klimiuk, Członek jury EB Kreator oraz Kierownik Kategorii Motywacja Pracowników w Sodexo Benefits and Rewards Services w Polsce
Kampania #najlepszastrona PZU to kontynuacja sprawdzonego modelu promocji pracodawcy
z przymrużeniem oka i dystansem do korporacji. Firma zachęca kandydatów do pracy do pokazywania się z najlepszej strony podczas rozmów rekrutacyjnych oraz w ramach konkursu zdjęciowego na Instagramie. W ciągu pierwszego miesiąca trwania kampanii spot reklamowy obejrzano ponad 800 tysięcy razy, a strona pzu.pl/najlepszastrona zanotowała niemal 100 tys. odsłon. Z rąk Magdaleny Słomczewskiej-Klimiuk nagrodę w imieniu firmy PZU, podczas uroczystej Gali, odebrali Łukasz Trzeszczkowski i Tomasz Polewczyński (Zespół Marki Pracodawcy).
- Od trzech lat konsekwentnie realizujemy przyjętą strategię budowania wizerunku pracodawcy
i cieszymy się, że, poza kluczowymi z punktu widzenia firmy efektami wizerunkowymi, otrzymujemy też prestiżowe nagrody branżowe. Kampania #najlepszastrona łączy w sobie ciekawy koncept rekrutacyjny dla kandydatów i możliwość pokazywania najlepszej strony PZU jako pracodawcy. Korzystamy z szerokiego wachlarza środków przekazu, w tym Facebooka
i YouTuba, nowego profilu karierowego na Instagramie oraz wsparcia znanych i cenionych blogerów – podsumował Łukasz Trzeszczkowski, Kierownik Zespołu Marki Pracodawcy PZU
Nagrody EB Kreator 2015 wręczono podczas uroczystej gali, która odbyła się w czwartek,
10 grudnia w siedzibie Agory w Warszawie.
Komentarze (0)