Rozrywka » Rozrywka

Sodexo nagrodziło najlepszą kampanię employer brandingową

Sodexo Benefits and Rewards Services, jako Główny Partner Konkursu EB Kreator 2015, wręczył statuetkę oraz nagrodę główną w najważniejszej kategorii konkursu – „Najlepsza Kampania Employer Brandingowa 2015”. Nagrodę otrzymała Grupa PZU za kampanię #najlepszastrona.

Gazeta Praca, już po raz drugi, zorganizowała konkurs EB Kreator, którego celem jest promocja osiągnięć i dobrych praktyk w dziedzinie employer brandingu, czyli kreowaniu marki pożądanego pracodawcy. W konkursie rywalizowały projekty EB realizowane przez firmy w okresie od stycznia do października 2015 roku. Jury złożone z ekspertów w dziedzinie mediów, rekrutacji, motywowania pracowników i budowania marki przyznało nagrody w pięciu kategoriach: Najlepsza Kampania EB, Najlepsza Zakładka Karier, Najlepsze Ogłoszenie rekrutacyjne, Najlepsza Kampania w Social Media oraz Najlepsza Akcja Rekrutacyjna.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

- Kategoria „Najlepsza Kampania EB”, w której miałam przyjemność wręczać nagrodę była największym wyzwaniem dla jury. Długo debatowaliśmy, żeby z wielu bardzo ciekawych projektów wybrać ten najlepszy. Grupa PZU z kampanią #najlepszastrona zyskała nasze uznanie
za wzorcowe podejście do działań, konsekwentną ich realizację i spójność z działaniami marketingowymi. Mam nadzieję, że nagrodzone projekty będą inspiracją dla innych przedsiębiorców do podobnych działań –
powiedziała Magdalena Słomczewska-Klimiuk, Członek jury EB Kreator oraz Kierownik Kategorii Motywacja Pracowników w Sodexo Benefits and Rewards Services w Polsce

Kampania #najlepszastrona PZU to kontynuacja sprawdzonego modelu promocji pracodawcy
z przymrużeniem oka i dystansem do korporacji. Firma zachęca kandydatów do pracy do pokazywania się z najlepszej strony podczas rozmów rekrutacyjnych oraz w ramach konkursu zdjęciowego na Instagramie. W ciągu pierwszego miesiąca trwania kampanii spot reklamowy obejrzano ponad 800 tysięcy razy, a strona pzu.pl/najlepszastrona zanotowała niemal 100 tys. odsłon. Z rąk Magdaleny Słomczewskiej-Klimiuk nagrodę w imieniu firmy PZU, podczas uroczystej Gali, odebrali Łukasz Trzeszczkowski i Tomasz Polewczyński (Zespół Marki Pracodawcy).

- Od trzech lat konsekwentnie realizujemy przyjętą strategię budowania wizerunku  pracodawcy
i cieszymy się, że, poza kluczowymi z punktu widzenia firmy efektami wizerunkowymi, otrzymujemy też prestiżowe nagrody branżowe. Kampania #najlepszastrona łączy w sobie ciekawy koncept rekrutacyjny dla kandydatów i możliwość pokazywania najlepszej strony PZU jako pracodawcy. Korzystamy z szerokiego wachlarza środków przekazu, w tym Facebooka
i YouTuba, nowego profilu karierowego na Instagramie oraz wsparcia znanych i cenionych blogerów –
podsumował Łukasz Trzeszczkowski, Kierownik Zespołu Marki Pracodawcy PZU

Nagrody EB Kreator 2015 wręczono podczas uroczystej gali, która odbyła się w czwartek,
10 grudnia w siedzibie Agory w Warszawie.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

ConTrust
http://contrust.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »