Firma » Biznes
Sodexo – zmiana nazwy i nowy wizerunek
Zobacz więcej zdjęć » |
Sodexo Motivation Solutions to dziś Sodexo Benefits and Rewards Services, zaś Sodexo On-site Service Solutions działa pod nazwą Sodexo On-site Services.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Przeczytaj również
Nowa nazwa Sodexo Benefits and Rewards Services funkcjonuje na polskim rynku od września 2013 r. Doświadczenie firmy w obszarze świadczeń pozapłacowych liczy jednak aż 15 lat, co sprawia, że jest ona ekspertem w zakresie kompleksowych usług motywacyjnych. Doradza w obszarze budowania trwałych relacji pracodawcy z pracownikami oraz w zakresie budowania lojalności klientów i partnerów biznesowych. Do tej pory z oferty Sodexo Benefits and Rewards Services skorzystało już 43 tysiące klientów i ponad 3,5 miliona użytkowników w całej Polsce.
Zmianie nazwy towarzyszy zmiana identyfikacji wizualnej, która obejmuje wszystkie produkty i usługi Sodexo Benefits and Rewards Services. Dotyczy zarówno Kart i Kuponów, dzięki którym od lat polscy pracodawcy dbają o większe zaangażowanie pracowników oraz o budowanie pozytywnych relacji z klientami i kontrahentami, jak również platform: Sodexo Select do zarządzania świadczeniami pozapłacowymi oraz Sodexo Performance Suite do efektywnego prowadzenia programów lojalnościowych.
Koncentracja na usługach
Dzięki rebrandingowi Sodexo w bardziej bezpośredni i konkretny sposób komunikuje zakres swojej oferty i koncentruje się na usługach (zmiana ze słowa „solutions” – „rozwiązania”, na „services” – „usługi”), które są trzonem prowadzonego biznesu: słowo „benefits” mówi o świadczeniach pozapłacowych, zaś „rewards” o nagrodach w programach lojalnościowych.
– Nazwa Sodexo Benefits and Rewards Services dobrze opisuje charakter świadczonych przez naszą firmę kompleksowych usług w zakresie motywacji. Zmiana nazwy pomoże nam w budowaniu silnej pozycji marki Sodexo na polskim i globalnym rynku, co przełoży się również na sukces naszych klientów i partnerów biznesowych – mówi Robert Lech, Dyrektor Generalny Sodexo w Polsce.
Kontakt:
Marta RakoczyTel. +48 605 073 929
Fax: +22 402 48 68
E-mail : m.rakoczy@contrust.pl
O Sodexo
Grupa Sodexo, światowy lider w zakresie usług poprawiających Jakość Życia, od chwili założenia firmy przez Pierre’a Bellona w 1966 roku, jest strategicznym partnerem dla firm i instytucji, które kładą nacisk na efektywność, lojalność i dobre samopoczucie pracowników oraz partnerów biznesowych. Z wielką pasją 420 000 pracowników Sodexo w 80 krajach, projektuje, zarządza i dostarcza kompleksowe usługi w zakresie obsługi nieruchomości (Sodexo On-site Services) oraz w zakresie motywacji (Sodexo Benefits and Rewards Services), obsługując każdego dnia 75 milionów konsumentów na całym świecie.
Sodexo Benefits and Rewards Services
Sodexo Benefits and Rewards Services jest liderem polskiego rynku świadczeń pozapłacowych, na którym działa już od 15 lat, a także ekspertem w zakresie kompleksowych usług motywacyjnych. Doradza w obszarze tworzenia trwałych relacji pracodawcy z pracownikami oraz w zakresie budowania lojalności partnerów biznesowych i klientów. Wieloletnie doświadczenie firmy pokazuje, iż kompleksowe usługi motywacyjne pozytywnie wpływają na wydajność organizacji. Z oferty Sodexo Benefits and Rewards Services w Polsce skorzystało już 43 tysiące klientów i ponad 3,5 miliona użytkowników. Na polskim rynku firma Sodexo otrzymała m.in. tytuł Business Superbrands oraz nagrodę Złota Jakość Roku.
Sodexo w liczbach dane z 31 sierpnia 2012 roku)
Grupa Sodexo na świecie
18,2 miliarda euro skonsolidowanego dochodu 420 000 pracowników 20. pozycja na liście największych pracodawców na świecie 80 krajów 34 300 placówek 75 milionów konsumentów dziennie
Sodexo On-site Services w Polsce 5 800 000 m2 obsługiwanej powierzchni 2 600 obsługiwanych mniejszych jednostek 2 000 zatrudnionych pracowników 420 Klientów 400 obsługiwanych nieruchomości 70 restauracji
Sodexo Benefits and Rewards Services w Polsce 43 000 Klientów 3 500 000 użytkowników naszych rozwiązań 50 000 współpracujących punktów usługowo-handlowych
|
|
Komentarze (0)