Firma » Bankowość

SoftNet opracował nowy moduł systemu księgowo-transakcyjnego EuroBankNet

SoftNet opracował nowy moduł systemu księgowo-transakcyjnego EuroBankNet
Zobacz więcej zdjęć »
Rosnące tempo życia ludzi i nieustanny rozwój informatyki, zmuszają branżę bankową do coraz większej walki, o zdobycie nowego klienta.

Kluczem do sukcesu jest wydajne i elastyczne rozwiązanie informatyczne, do skutecznego zarządzania procesami obsługi klienta banku oraz wsparcia sprzedaży produktów i usług bankowych. Dlatego instytucje finansowe, muszą szybko reagować i dostosowywać wachlarz swoich produktów do aktualnej sytuacji rynkowej. Do osiągnięcia tego celu, potrzebne są co najmniej, dwa czynniki.  Po pierwsze, bardzo ważne jest, aby pracownicy sieci sprzedażowej banku, na bieżąco otrzymywali informacje, o jego aktualnej strategii marketingowej. Dzięki temu, będą wiedzieli na promowaniu jakich produktów i narzędzi finansowych, bankowi najbardziej zależy. Po drugie, niezbędna jest również wiedza o indywidualnych potrzebach klienta banku.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:


Wsparcie w obu tych płaszczyznach,  zapewnia nowy moduł systemu księgowo-transakcyjnego EuroBankNet firmy SoftNet. Dzięki danym CRM, łączy on pełny obraz o kliencie banku, z aktualnym wachlarzem promowanych produktów bankowych. W rezultacie, pracownik banku zyskuje dodatkowe argumenty w rozmowie z klientem, o przewadze konkurencyjnej przedstawianej mu oferty oraz zapewnia pole do ewentualnych negocjacji warunków cenowych. Opisana integracja informacji, pozwala na zachowanie spójności polityki sprzedażowej banku z potrzebami klienta.

 „Nowy moduł systemu transakcyjno-księgowego EuroBankNet, gromadzi wszystkie informacje o kliencie i pozwala bankowi na przygotowanie dla niego spersonalizowanej, skrojonej na miarę oferty. Zwiększa to szansę banku na sprzedaż swoich produktów i rozwiązań, które są po prostu lepiej dopasowane do potrzeb klienta niż u konkurencji. Dodatkowo, bank otrzymuje nowoczesne narzędzie ułatwiające zarządzanie aktywami i pasywami banku, uwzględniające wysokie wymogi bezpieczeństwa. Chciałem też podkreślić, że nasz moduł, został już z powodzeniem wdrożony w kilku bankach spółdzielczych. Obecnie prowadzimy kolejne wdrożenia i pilotaże, w trakcie których zbieramy sugestie i propozycje naszych klientów, pracując nad dalszym rozwojem modułu o kolejne przydatne funkcje"- powiedział Paweł Krupa, odpowiedzialny za kierowaniem Zespołem Zarządzania Wymaganiami w firmie SoftNet.

Jednocześnie, moduł systemu EuroBankNet, nie tylko wspiera całościowo procesy sprzedażowe w obszarze produktów rozliczeniowo-depozytowych, oszczędnościowych i kredytowych, ale także zachęca do wykorzystywania zdalnych kanałów obsługi. Chodzi tutaj o bankowość elektroniczną, aplikacje mobilną, karty płatnicze oraz inne nowoczesne formy inicjowania transakcji płatniczych. Jest też odpowiedzialny za wzrost funkcjonalności na poszczególnych etapach w procesie udzielania kredytów, czyli: ofertowania, oceny wniosków i gromadzenia wymaganych dokumentów, weryfikacji klienta w BIK, analizę zdolności kredytowej i ryzyka oraz przygotowanie umów. EuroBankNet,  znacząco oszczędza również czas pracowników, a więc i koszty, systematyzuje pracę zapewniając zgodność z obowiązującymi procedurami i zmniejsza poziom ryzyka. Ponadto intuicyjny oraz czytelny interfejs jest łatwy do opanowania i nie wymaga długich szkoleń, co jest ważne z uwagi na coraz większą rotację pracowników. System cały czas jest rozwijany dzięki uwagom i sugestiom przesyłanych od jego użytkowników.

 

Najważniejsze cechy nowego modułu systemu EuroBankNet:

- obsługa procesów kredytowych na etapach udzielania, administrowania i windykacji wierzytelności kredytowych

- zarządzanie relacjami z klientem na podstawie informacji zgromadzonych w systemie transakcyjnym EuroBankNet 

- ukierunkowanie oferty na indywidualne potrzeby klienta

- wspomaga prowadzenie kampanii marketingowych,

- umożliwia rejestrację i analizę zdarzeń z klientami (zadania, korespondencja, kalendarze)

- pozwala na przydział indywidualnych opiekunów klienta

- segmentacja klienta według wybranych kryteriów

- przygotowanie korespondencji seryjnej według zadanych kryteriów (na przykład według zyskowności klienta) poprzez wygenerowanie pism, e-maili, sms-ów itp.

O SoftNet

Spółka SoftNet na rynku polskim istnieje od ponad 25 lat. Zapewnia kompleksową dostawę oprogramowania, technologii oraz usług wymaganych w bankowości. Realizuje wdrażanie oprogramowania wraz z pełną integracją z pozostałymi systemami bankowymi oraz dostarcza usługi infrastrukturalne, outsourcingowe i konsultingowe klientom na terenie całej Polski. Obecnie ponad 140 Banków Spółdzielczych korzysta z nowoczesnych usług oferowanych przez SoftNet. Firma  zatrudnia  ponad stu osobowy zespół wysokiej klasy specjalistów, którzy są w stanie sprostać oczekiwaniom i trudnym wymogom rynku. SoftNet prowadzi serwis dla swoich aplikacji na terenie całej Polski. Oprócz tego, na terenie kraju posiada swoich regionalnych przedstawicieli i współpracowników.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Agpress

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »