Rozrywka » Uroczystości
SOFTSWISS świętuje Tłusty Czwartek w Warszawie i Poznaniu
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Celebrowanie tej tradycji nie tylko buduje silniejsze więzi w miejscu pracy, ale także napędza zaangażowanie, które odgrywa kluczową rolę w sukcesie biznesowym. Według metaanalizy Gallupa z 2024 r. obejmującej 183 000 jednostek biznesowych w 53 branżach w 90 krajach, firmy zatrudniające wysoce zaangażowanych pracowników odnotowują wyższą produktywność, rentowność i lojalność przy jednoczesnym zmniejszeniu absencji i rotacji.
SOFTSWISS ma tego świadomość i w dalszym ciągu priorytetowo traktuje integrację kulturową jako kluczowy element swojej strategii HR we wszystkich lokalizacjach. W 2024 roku liczba specjalistów pracujących nad produktami marki SOFTSWISS w Polsce wzrosła o 26%, po imponującym wzroście o 97% w 2023 roku. W sytuacji, gdy praca hybrydowa staje się normą, a zespoły stale się powiększają, budowanie silnego poczucia przynależności staje się ważniejsze niż kiedykolwiek. Celebrowanie tradycji kulturowych i świąt odgrywa kluczową rolę w pomaganiu lokalnym i międzynarodowym talentom technologicznym w szybszej integracji i silnym poczuciu przynależności do zespołu.
„Sprawianie, by zagraniczne talenty technologiczne czuły się częścią większego zespołu, nie tylko ekonomicznie, ale kulturowo i personalnie, jest niezbędne dla globalnych firm i potwierdzone przez badania. Jako międzynarodowa marka technologiczna SOFTSWISS angażuje się w dalsze odkrywanie i wdrażanie nowoczesnych strategii w miejscu pracy, osadzając uznanie kulturowe w swoim DNA i wspierając prawdziwe poczucie przynależności” – powiedziała Valentina Bagniya, CMO w SOFTSWISS.
Świętowanie Tłustego Czwartku jest jedną z wielu okazji odzwierciedlających zaangażowanie SOFTSWISS w tworzenie miejsca pracy, które jest zarówno interesujące, jak i odpowiedzialne – przyciągające najlepsze talenty i sprzyjające pozytywnemu, satysfakcjonującemu środowisku pracy.
| Nadesłał:
            SmartContent | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)