Rozrywka » Uroczystości

SOFTSWISS świętuje Tłusty Czwartek w Warszawie i Poznaniu

SOFTSWISS świętuje Tłusty Czwartek w Warszawie i Poznaniu
Zobacz więcej zdjęć »
SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna, obchodziła Tłusty Czwartek w partnerskich centrach programistycznych w Warszawie i Poznaniu. Członkowie lokalnych zespołów technologicznych mogli delektować się polskimi pączkami w przyjaznej atmosferze, wzmacniając relacje w zespole.

Celebrowanie tej tradycji nie tylko buduje silniejsze więzi w miejscu pracy, ale także napędza zaangażowanie, które odgrywa kluczową rolę w sukcesie biznesowym. Według metaanalizy Gallupa z 2024 r. obejmującej 183 000 jednostek biznesowych w 53 branżach w 90 krajach, firmy zatrudniające wysoce zaangażowanych pracowników odnotowują wyższą produktywność, rentowność i lojalność przy jednoczesnym zmniejszeniu absencji i rotacji.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

SOFTSWISS ma tego świadomość i w dalszym ciągu priorytetowo traktuje integrację kulturową jako kluczowy element swojej strategii HR we wszystkich lokalizacjach. W 2024 roku liczba specjalistów pracujących nad produktami marki SOFTSWISS w Polsce wzrosła o 26%, po imponującym wzroście o 97% w 2023 roku. W sytuacji, gdy praca hybrydowa staje się normą, a zespoły stale się powiększają, budowanie silnego poczucia przynależności staje się ważniejsze niż kiedykolwiek. Celebrowanie tradycji kulturowych i świąt odgrywa kluczową rolę w pomaganiu lokalnym i międzynarodowym talentom technologicznym w szybszej integracji i silnym poczuciu przynależności do zespołu.

„Sprawianie, by zagraniczne talenty technologiczne czuły się częścią większego zespołu, nie tylko ekonomicznie, ale kulturowo i personalnie, jest niezbędne dla globalnych firm i potwierdzone przez badania. Jako międzynarodowa marka technologiczna SOFTSWISS angażuje się w dalsze odkrywanie i wdrażanie nowoczesnych strategii w miejscu pracy, osadzając uznanie kulturowe w swoim DNA i wspierając prawdziwe poczucie przynależności” – powiedziała Valentina Bagniya, CMO w SOFTSWISS.

Świętowanie Tłustego Czwartku jest jedną z wielu okazji odzwierciedlających zaangażowanie SOFTSWISS w tworzenie miejsca pracy, które jest zarówno interesujące, jak i odpowiedzialne – przyciągające najlepsze talenty i sprzyjające pozytywnemu, satysfakcjonującemu środowisku pracy.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

SmartContent

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »