Dom » Budownictwo
Somfy partnerem strategicznym Kongresu Stolarki Polskiej
Zobacz więcej zdjęć » |
Cyfrowa transformacja stała się celem większości firm zarówno w obszarze procesów produkcji, jak również w zakresie digitalizacji produktów oraz sprzedaży. Jak podają badania Altify Business Performance Benchmark Study 2017 oraz badania firmy telekomunikacyjnej BT Group Digital Transformation Top Priority for CEOs przeprowadzone w 2017 roku, transformacja cyfrowa stanowiła priorytet dla 47% z 800 respondentów (źródło: Donal Daly „Sprzedaż w erze cyfrowej transformacji”). Rozwój nowoczesnych technologii i możliwość ich wykorzystania jest również dominującym trendem w sektorze budownictwa i stał się motywem przewodnim jubileuszowego X Kongresu Stolarki Polskiej. Firma Somfy, jako partner strategiczny podzieli się swoimi doświadczeniami zdobywanymi w 57 krajach.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Somfy zaprezentuje swoje osiągnięcia w zakresie zaawansowanych technologicznie rozwiązań, które mają zapewnić komfort i dobre samopoczucie dla wszystkich w każdym wieku, bezpieczeństwo mienia i ludzi oraz oszczędność energii. „W tym roku Somfy świętuje 50-lecie. To pół wieku doświadczenia w bardzo wymagającej branży technologicznej. Organizatorzy Kongresu zadbali o to, aby w czasie spotkania skupić się na wszystkich aspektach obejmujących rewolucje cyfrową, która zgodnie z jedną z definicji Raya Wanga z Constellation Research jest wynikiem transformacji modeli biznesowych oraz zmiany funkcjonowania marek, przedsiębiorstw, ludzi i urządzeń. Jako partner strategiczny chcemy podzielić się naszymi doświadczeniami z obszaru digitalizacji codziennego życia naszych klientów, pokazać smart home jako pierwszy krok do transformacji cyfrowej w smart living” – mówi Radosław Borkowski, dyrektor zarządzający Somfy Polska, członek rady programowej X edycji Kongresu Stolarki Polskiej.
Kongres co roku gromadzi przedstawicieli producentów, dystrybutorów, deweloperów stolarki budowlanej, architektów, a także przedstawicieli ministerstw i organizacji pozarządowych. W tak szerokim gronie prowadzone będą m.in. debaty na temat kreowania produktów przyszłości i tendencji rynkowych, które kształtują nowe pokolenie konsumentów. Liderzy nowoczesnych technologii zaprezentują przykłady wdrożeń rozwiązań przemysłu 4.0 w firmach produkcyjnych, rozpoczynając dyskusję na temat roli technologii w budowaniu przewagi konkurencyjnej.
Obok Somfy rolę partnera strategicznego Kongresu objęła firma WIŚNIOWSKI, lider produkcji bram, drzwi i ogrodzeń. Partnerzy połączyli swoje siły w takich projektach, jak napędy METRO i wprowadzany w tym roku na rynek napęd MOTO. Alians jest odpowiedzią na rozwijający się rynek smart home i odzwierciedleniem rozwoju w zakresie digitalizacji rynku budownictwa mieszkaniowego.
Somfy oferuje swoją wiedzę w zakresie inteligentnych rozwiązań, prostych w użyciu, które pozwolą mieszkańcom zarządzać, kontrolować i programować swoje urządzenia w domu i mieszkaniu. Takie projekty mają również ogromny wpływ na przyspieszenie transformacji automatyki domowej w bardziej zaawansowane technologicznie rozwiązania. „Nasza branża przez lata wypracowywała wysoką jakość produktów. Cecha ta jest jednak zmienna w zależności od przemian na skutek rozwoju technologii i ciągłego dążenia konsumentów do zwiększania poziomu komfortu w codziennym życiu. Dzięki współpracy sygnowanej Wiśniowski powered by Somfy udało nam się płynnie przejść z ery automatycznych rozwiązań sterowanych pilotem do inteligentnych bram oraz drzwi, z którymi możemy komunikować się za pomocą smartfona. Udział obu marek w roli Partnerów Strategicznych Kongresu traktujemy jako wyraz udanych działań na polu wymiany wiedzy technicznej” – mówi Marcin Strzelec, menadżer zarządzający grupami produktów w firmie Wiśniowski, członek rady programowej X edycji Kongresu Stolarki.
Kongres Stolarki Polskiej, który odbędzie się w dniach 23-24 maja, jest najważniejszym wydarzeniem branży stolarki budowlanej w Polsce. To tutaj podejmowane są tematy dotyczące kierunków rozwoju branży. To tutaj rodzą się inicjatywy, które są bezpośrednią odpowiedzią na potrzeby rynku.
SOMFY – to światowy lider w zakresie systemów inteligentnego sterowania i automatyki do rolet, bram i żaluzji w budynkach mieszkalnych, jak i komercyjnych. Somfy od lat opracowuje rozwiązania, które wprowadzają domy na poziom Internetu Rzeczy (Internet of Things). Łączy ze sobą jednym systemem różne urządzenia, zmieniając domy na całym świecie w komfortowe i bezpieczne „domy inteligentne”. Wysoką jakość produktów firmy Somfy ceni 220 milionów użytkowników.
Firma powstała w 1969 roku w Cluses we Francji. Międzynarodowy zasięg działalności obejmuje 160 oddziałów w 60 krajach na całym świecie, zatrudniając 8000 pracowników.
W Polsce spółka istnieje od 1996 roku. W 2014 roku powstała należąca do Somfy fabryka SOPEM w Niepołomicach. Obecnie oprócz jednostki produkcyjnej oraz Działu Badań i Rozwoju, funkcjonuje w Niepołomicach Wschodnioeuropejska Platforma Dystrybucyjna, która dostarcza produkty do odbiorców z całej Europy Środkowo-Wschodniej.
Nadesłał:
magdalena.wozniak@theimagine.pl
|
Komentarze (0)