Technologie » Komputery
Sony rozbudowuje rodzinę TEOS: instalacja w chmurze, funkcja email to Signage
Zobacz więcej zdjęć » |
Sony Professional Solutions Europe wzbogaca swoją pionierską rodzinę rozwiązań TEOS trzydziestoma uaktualnieniami i dodatkami. Należą do nich odtwarzacz TEOS Player, współpraca z produktami wielu kolejnych marek, unikatowa funkcja „Email to Signage”, zasadnicze ulepszenia w rezerwacji pomieszczeń i możliwość wdrożenia systemu TEOS Manage w chmurze. Dodatki te zwiększają funkcjonalność rodziny TEOS i służą całkowitemu przekształcaniu miejsc pracy w taki sposób, by uprościć wykonywanie pracy, zintensyfikować współpracę i zoptymalizować zarządzanie obiektem.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Bogata rodzina rozwiązań Sony dla biur pozwala wykorzystywać urządzenia i miejsca spotkań w bardziej elastyczny i efektywny sposób, a w rezultacie stymuluje produktywność, kreatywność, komunikację i współdziałanie w miejscu pracy. Nowe dodatki pomogą wprowadzać kolejne usprawnienia w miejscach pracy. Uzupełnią one obecną gamę rozwiązań TEOS: TEOS Connect (bezprzewodowe przesyłanie obrazu), TEOS Book (rezerwacja pomieszczeń), TEOS Reception (wirtualna recepcja), TEOS Remote (sterowanie sprzętem w salach spotkań), TEOS Tablets (profesjonalne tablety biurowe) i TEOS Manage (pełne rozwiązanie do zarządzania miejscem pracy).
Nowe rozwiązania TEOS to:
- TEOS Player — ten nowy, kompaktowy odtwarzacz oparty na platformie Android umożliwia wyświetlanie materiałów w formacie 4K 60p HDR. Dzięki niemu użytkownik każdego projektora lub monitora ma dostęp tych samych zaawansowanych funkcji systemu TEOS Manage, co posiadacze zaawansowanych monitorów profesjonalnych Sony BRAVIA. Oznacza to, że z najnowocześniejszych rozwiązań biurowych Sony mogą korzystać także firmy wyposażone w starszy sprzęt.
- Wdrożenie w chmurze — obecnie istnieje możliwość wdrożenia platformy TEOS w chmurze. Taka konfiguracja zapewnia dużą elastyczność i łatwy dostęp do systemu TEOS Manage z dowolnego miejsca i w dowolnym momencie. W rezultacie zwiększa się efektywność pracy, a maleje zapotrzebowanie na cenną pojemność pamięci masowych. Jeżeli natomiast dane mają pozostawać w siedzibie firmy, można wykonać wdrożenie lokalne.
- Nowa funkcja „Email to Signage” — ten nowatorski sposób tworzenia i wyświetlania materiałów signage radykalnie ułatwia pracę osobom bez wiedzy technicznej. Wystarczy, że przygotują one odpowiednie slajdy w programie PowerPoint i wyślą je na zdefiniowany wcześniej adres mailowy, a o resztę automatycznie zadba pracujący w tle system TEOS Manage. Użytkownicy mogą więc z łatwością tworzyć materiały dostosowane do indywidualnych potrzeb — bez specjalnych szkoleń i wiedzy ani poczucia, że opracowywanie takich materiałów to proces przytłaczający trudnościami technicznymi.
Wprowadzono także cały szereg innych usprawnień i możliwości:
- Interaktywne alarmy pozwalające używać urządzeń spoza rodziny TEOS do przesyłania materiałów ostrzegawczych
- · Współpraca z monitorami kolejnych marek i zgodność ze stosowanym w projektorach protokołem PJLink
- · Nowe funkcje w rozwiązaniu do rezerwacji pomieszczeń: „Automatyczne anulowanie” i „Znajdź inne pomieszczenie”
- · Nowa, prosta możliwość zarządzania zgodnego z RODO w rozwiązaniu do wirtualnej recepcji
- · Nowy, wewnętrzny kalendarz TEOS: 4. system po Microsoft Exchange, Office 365 i Google Agenda
- · Zgodność systemu rezerwacji pomieszczeń i wirtualnej recepcji z technologią RFID umożliwiającą odczyt identyfikatorów pracowników
- · System zarządzania obsługą nowych produktów
- · Łatwe tworzenie interaktywnych treści dzięki obsłudze dotykowych materiałów signage
- · Nowe funkcje kopii zapasowej bazy danych
- · Wiele nowych szablonów
— Miejsca pracy rodem z przyszłości to dla Sony teraźniejszość — wyjaśnia Thomas Issa, menedżer rozwiązania w Sony Professional Solutions Europe. — Ich fundamentem są połączone urządzenia i inteligentna technologia zapewniająca większą prostotę. Chcemy pod każdym względem upraszczać miejsca pracy w biurach. Naszą ambicją jest, by wszyscy interesariusze firmy, od kierowników działów AV i IT przez zarządzających obiektem po szeregowych pracowników, mogli swobodnie i łatwo współpracować ze sobą dzięki platformie TEOS. Uwzględnia ona specyfikę różnych stanowisk i zadań, a nowa wersja stanowi kolejny krok ku realizacji tego zamierzenia.
Do opracowania platformy TEOS Manage przyczyniły się sugestie klientów Sony. Powstała ona w Europejskim Centrum Innowacji Sony w jednym celu: całkowitego przekształcenia miejsc pracy w biurach. Rozwiązanie to rozwija się i powiększa, spełniając potrzeby nowoczesnych środowisk biurowych.
Dalsze informacje dostępne są na stronie https://pro.sony/pl_PL/solutions/corporate/teos
Nadesłał:
INDALO
|
Komentarze (0)