Technologie » Komputery
Sony umożliwia tworzenie inteligentnych miejsc pracy poprzez rozwój oferty „rozwiązań TEOS”
Zobacz więcej zdjęć » |
Firma Sony ogłasza nowy pakiet rozwiązań z flagowej oferty „TEOS”. Wzbogacony zestaw funkcji pomoże firmom w tworzeniu inteligentnych miejsc pracy, w których można sterować urządzeniami audiowizualnymi za pomocą smartfona, używać tabletu do rezerwowania sal spotkań i wprowadzić wirtualnego recepcjonistę. Dodatkowym elementem będzie nowe rozwiązanie TEOS Connect, służące do błyskawicznego, intuicyjnego udostępniania treści przy użyciu funkcji bezprzewodowej kopii ekranu.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Dział Sony Professional Solutions Europe, we współpracy ze swoimi klientami i partnerami, stworzył nową rodzinę rozwiązań do użytku w środowiskach biurowych. Należą do nich TEOS Manage i TEOS Connect — zaprojektowane w celu przekształcania miejsc pracy w środowiska upraszczające wykonywanie zadań pracownikom i ich gościom, sprzyjające współpracy i optymalizujące zarządzanie obiektem.
Nowe składniki rodziny TEOS będą dostępne jako elementy pakietu rozwiązań spełniającego wszystkie potrzeby komunikacji biurowej i obejmującego następujące moduły:
TEOS Connect, który usprawnia spotkania, pozwalając pracownikom w środowiskach biurowych błyskawicznie, bezprzewodowo wyświetlać materiały z własnego laptopa na monitorze profesjonalnym BRAVIA. Moduł ten działa bez sprzętowego odbiornika. Jest oferowany niezależnie od systemu TEOS Manage i umożliwia udostępnianie materiałów zarówno w dużych salach narad, jak i małych przestrzeniach.
TEOS Book — Ta dodatkowa usługa wchodząca w skład szerszej oferty TEOS Manage pozwala uniknąć dublowania rezerwacji i zoptymalizować wykorzystanie pomieszczeń. Zainstalowany na zewnątrz sali spotkań tablet z ekranem 7 lub 10 cali umożliwi pracownikom łatwe zgłoszenie przybycia, rezerwowanie pomieszczenia oraz przedłużanie spotkań, dając ponadto możliwość integracji z oferowanymi przez Sony tabletami B2B z systemem Android. To rozwiązanie do rezerwacji pomieszczeń jest całkowicie zgodne z narzędziami Office 365, Microsoft Exchange i Google Agenda.
TEOS Reception — Usługa wirtualnego recepcjonisty stanowi bardzo opłacalne rozwiązanie dla biur i dużych firm, które nie zatrudniają recepcjonistów. Zapewnia gościowi miłe powitanie i potrzebne informacje, a ponadto powiadamia gospodarza spotkania o przybyciu gościa.
TEOS Remote — To nowe rozwiązanie pozwala pracownikom sterować połączonymi urządzeniami przy użyciu własnego smartfona lub zainstalowanego w pomieszczeniu tabletu. Użytkownik może dostosować wygląd narzędzia do własnych upodobań. Aby uzyskać kontrolę nad sprzętem, wystarczy przy wchodzeniu do pomieszczenia użyć plakietki NFC lub zeskanować kod QR.
TEOS Manage — Wprowadzono także ważną aktualizację głównego rozwiązania TEOS Manage. W wersji 1.3 pojawiło się wiele dodatkowych funkcji, jak rezerwacja pomieszczeń, wirtualna recepcja, ulepszenia interfejsu — między innymi zarządzanie alarmami — udoskonalone zarządzanie projektorami i monitorami oraz zgodność z usługami Active Directory.
— W firmach i innych podmiotach zachodzą ciągłe zmiany, a firma Sony stara się ułatwiać ich wprowadzanie, udostępniając rozwiązania z oferty TEOS — mówi Thomas Issa, menedżer produktu w Sony Professional Solutions Europe. — Zwiększają one efektywność i wydajność pracowników, ponieważ dzięki nim środowisko biurowe — sale spotkań, przestrzeń ogólnodostępna, a nawet recepcja — staje się bardziej intuicyjne i prostsze w użyciu. Bardzo rzadko zdarza się, by wszyscy uczestnicy spotkania znajdowali się w jednym momencie w tym samym budynku i dlatego brak odpowiedniego rozwiązania może skomplikować proces i skutkować wielogodzinnymi stratami czasu. Celem rodziny TEOS jest połączenie niespójnych elementów spotkania i komunikacji biurowej z udziałem wielu osób, tak aby uzyskać jeden sprawny, prosty proces, nad którym każdy może - w dowolnym momencie - przejąć kontrolę.
Na tym właśnie koncentrują się usprawnienia systemu TEOS. Firma Sony dąży do tego, by obawy o przerwanie spotkania z powodu problemów z techniką stały się przeszłością i by umożliwiać efektywną komunikację w środowiskach biurowych — z dowolnego miejsca i w dowolnym momencie. Moduł TEOS Connect i modernizacje pakietu rozwiązań TEOS Manage są pomyślane jako pomoc w pokonywaniu tych wyzwań, w zwiększaniu efektywności w firmie, a w rezultacie w zapewnieniu produktywności pracowników.
Dalsze informacje można znaleźć na stronie TEOS Manage
Informacja o firmie Sony |
Sony Professional Solutions stawia sobie za cel uwalnianie olbrzymiej energii drzemiącej w obrazie. Centralne znaczenie w tej wizji ma pomoc klientom w budowaniu opowieści, wprowadzaniu zmian, tworzeniu więzi emocjonalnych, stymulowaniu uczenia się i wyzwalaniu potencjału. Firma Sony znakomicie łączy technologię z kreatywnością. Współpracuje z firmami z różnych sektorów, między innymi mediów i produkcji studyjnej, kina, służby zdrowia, sportu, biznesu i edukacji, dostarczając im nowatorskie rozwiązania, będące stymulacją do zmian. Dzięki ponad 30-letniemu doświadczeniu oraz współpracy z zaufanymi i uznanymi partnerami technologicznymi Sony oferuje bogaty wachlarz produktów i usług, które stanowią prawdziwą wartość dla firm oraz źródło informacji, wiedzy, rozrywki i inspiracji dla klientów. Więcej informacji można znaleźć pod adresem http://pro.sony.eu Zapraszamy na Twittera @SonyProEurope / https://twitter.com/SonyProEurope |
W celu uzyskania dodatkowych informacji prosimy o kontakt: |
Malgorzata Błachnio, INDALO Tel.: +48 601 349 356, mail: malgorzata.blachnio@indalo.pl www: www.sony.pl/pro |
Nadesłał:
INDALO
|
Komentarze (0)