Dom » Wnętrza

Spektakularne stoisko Cosentino na Warsaw Home 2021

Spektakularne stoisko Cosentino na Warsaw Home 2021
Zobacz więcej zdjęć »
Jedno z najczęściej odwiedzanych, fotografowanych i komentowanych stoisk na zakończonych właśnie targach Warsaw Home to dzieło Szymona Hanczara dla Cosentino.

Znany projektant zabrał nas na spacer szlakiem hiszpańskich muzeów, ulic i parków, pokazując materiały Cosentino w zupełnie nowej odsłonie, zainspirowanej twórczością Antonio Gaudiego, Pablo Picasso i Joan Miro. W przestrzeni wystawienniczej pojawiły się przykuwające wzrok gości charakterystyczne totemy, kryjące w sobie historię poszczególnych marek oraz portfolio dostępnych wzorów.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Stoisko Cosentino, globalnej firmy i lidera w produkcji i dystrybucji innowacyjnych powierzchni dla świata architektury i designu, odegrało znaczącą rolę podczas Warsaw Home&Contract, najważniejszego wydarzenia w polskim kalendarzu designu, gromadząc setki projektantów, architektów, partnerów biznesowych i klientów Cosentino z całej Europy. Poza możliwością zobaczenia nowych wzorów, opracowanych dla marki Dekton, Silestone i Sensa, Cosentino było również gospodarzem dynamicznego kalendarza wydarzeń, skierowanych do gości targów. W wykładach i wydarzeniach specjalnych, odbywających się na stoisku, wzięli udział uznani architekci, designerzy, blogerzy, dziennikarze i promotorzy sztuki.

Pierwszego dnia można było spotkać się i porozmawiać z autorem koncepcji stoiska - Szymonem Hanczarem. Kolejny dzień poświęcony był inauguracji współpracy Cosentino z OW SARP, wyzwaniom współczesnego postrzegania ekologii i przyszłości architektury. W panelu wzięli udział Marta Sękulska-Wrońska, Prezes OW SARP, Piotr Jurkiewicz - Wiceprezes ds. Architektury Kryzysu Klimatycznego OW SARP, Grzegorz Goworek, współwłaściciel Studio O. oraz Michał Bachowski, reprezentujący portal Noizz. „Nie możemy zrobić regresu, zamieszkując w lesie, ale możemy iść do przodu w sposób rozsądny" - mówiła prowadząca spotkanie Ewa Trzcionka.  „Kluczem do odpowiedzialnej architektury jest długowieczność tego co wytworzymy, wykorzystywanie materiałów już zrobionych i produkcja zgodna z zasadami gospodarki obiegu zamkniętego" - wtórował jej Piotr Jurkiewicz, nawiązując m.in. do zrównoważonej produkcji materiałów Cosentino.

29 października odbył się panel dyskusyjny z udziałem Anny Olgi Chmielewskiej i Joli Skóry (Jam Kolektyw), Aleksandra Jankowskiego (JIO Jankowski Opyrchał), Marii Miland (Art in Architecture Festival), oraz Anety Konowrockiej, Marketing Manager Cosentino. Panel, dotyczący wartości sztuki w projektach wnętrz, poprowadziła dziennikarka i historyk sztuki Ewa Mierzejewska. Podczas rozmowy nawiązano do trzeciej edycji Art in Architecture Festival, nad którym mecenat objęło Cosentino. Festiwal, poprzez promocję szerszego wykorzystania sztuki w przestrzeni prywatnej, publicznej i obiektach komercyjnych, zachęca inwestorów, architektów i projektantów wnętrz do współpracy z artystami.

Podczas czterech intensywnych dni Warsaw Home&Contract 2021, setki rozmów na stoisku Cosentino, udowodniły, że innowacyjne powierzchnie Silestone, Dekton i Sensa, z przyjazną środowisku technologią produkcji, zyskują coraz większą popularność, stając się największymi sprzymierzeńcami architektów, projektantów, salonów kuchennych i firm kamieniarskich. Artystyczny klimat stoiska, merytoryczne dyskusje o zrównoważonej architekturze i sztuce, ponadczasowe piękno i autentyczność prezentowanych materiałów to powody, dla których ekspozycja Cosentino podbiła serca i wyobraźnię gości targów.

Choć tegoroczna edycja Warsaw Home jest już za nami, emocje targowe jeszcze nie opadły. Do 7 listopada można wciąż wziąć udział w konkursie na najbardziej kreatywne zdjęcie hiszpańskiego stoiska. Fotografie należy umieścić na swoim profilu społecznościowym, wraz z oznaczeniem profilu @CosentinoPolska oraz hasztagiem #Cosentino_WH2021. 8 listopada w mediach społecznościowych Cosentino zostanie wyłonionych trzech zwycięzców. Główną nagrodą, ufundowaną wspólnie z Ardant.pl, jest lampa Glossy Nordlux, nagrodzona w tym roku statuetką Red Dot.

Więcej na www.cosentino.com



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

OKK!

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »