Technologie » Telekomunikacja
Społeczność Huawei rośnie! Marka zaprasza do wspólnego świętowania – do zdobycia nawet 900 zł na zak
Zobacz więcej zdjęć » |
Społeczność Huawei, wcześniej funkcjonująca pod nazwą Fanklub, świętuje właśnie obecność 200 tysięcy fanów. Z tej okazji każdy zarejestrowany użytkownik może wziąć udział w konkursie fotograficznym, którego motywem przewodnim jest hasło „Sukces”. Aby to zrobić, wystarczy w komentarzu na stronie konkursowej opublikować dowolną liczbę zdjęć wykonanych smartfonem Huawei, które w oryginalny i kreatywny sposób będą nawiązywać do wskazanego hasła. Zdjęcia można publikować do 24 października na stronie:
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
https://consumer.huawei.com/pl/community/details/topicId_8126/
- Platforma dla fanów Huawei wystartowała w maju tego roku i w niecałe sześć miesięcy przyciągnęła aż 200 tysięcy zarejestrowanych użytkowników. Nasi klienci nie tworzą już tylko fanklubu, ale całą społeczność skupioną wokół urządzeń i marki Huawei, co postanowiliśmy podkreślić zmieniając sposób, w jaki komunikujemy jej istnienie. To sukces, który chcemy świętować razem z członkami naszej Społeczności, zapraszając ich do kolejnej angażującej aktywności – mówi Łukasz Piotrowski, dyrektor e-commerce w Huawei CBG Polska.
W pierwszym etapie konkursu jury wybierze pięć najlepszych i najbardziej kreatywnych prac. Następnie osoby należące do Społeczności Huawei będą mogły głosować na ulubione zdjęcie. Swój głos można będzie oddać od 25 do 29 października. Trzy prace z największą liczbą głosów otrzymają kody rabatowe na zakupy w sklepie huawei.pl – 300 zł za trzecie miejsce, 600 zł za drugie i aż 900 zł za najwyższe miejsce na podium.
Zwycięzcy będą mieli czas do 29 listopada, by wykorzystać kody na zakupy o wartości przekraczającej 1000 zł - wyłącznie w oficjalnym sklepie internetowym marki huawei.pl.
Społeczność Huawei to wygodna przestrzeń dla fanów marki, w której mogą wymieniać się opiniami na forum oraz być na bieżąco z najważniejszymi informacjami z życia marki. Platforma to także łatwy dostęp do ekspertów, moderatorów i administratorów platformy, którzy na bieżąco odpowiadają na wszystkie pytania użytkowników. To także miejsce, gdzie ogłaszane są dedykowane fanom konkursy i promocje – jednym z nich jest właśnie konkurs fotograficzny z okazji pozyskania 200 tysięcy fanów na platformie.
Nadesłał:
Mateusz Rogowski
|
Komentarze (0)