Kultura, sztuka » Muzyka

Spotify uruchamia funkcję Blend z Dawidem Podsiadło

Spotify uruchamia funkcję Blend z Dawidem Podsiadło
Zobacz więcej zdjęć »
Po raz pierwszy, Spotify współpracuje z polskim artystą przy okazji funkcji Blend - stworzonej po to, by umacniać relacje między artystami i ich fanami.

Od 12 lipca, przy okazji 10-lecia działalności artystycznej Dawida Podsiadło, użytkownicy Spotify mogą zobaczyć na ile zbliżone są ich własne preferencje muzyczne do gustu jednego z najpopularniejszych artystów w kraju. 

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:


Spotify Blend to doświadczenie muzyczne, które możemy dzielić w grupie do dziesięciu osób, razem z przyjaciółmi, rodziną, a nawet wybranymi artystami. Poprzez tę funkcję, Spotify łączy gusta różnych osób, pozwala im sprawdzić poziom zgodności pod kątem muzyki i tworzy wspólną playlistę z ulubionymi utworami każdego z członków grupy.

W trakcie 10-letniej kariery, Dawid Podsiadło pobił wiele rekordów na Spotify w Polsce. W 2013 roku, kiedy to Spotify pojawiło się w Polsce, Dawid został pierwszym polskim artystą, który osiągnął pułap 500 tysięcy odtworzeń miesięcznie. Jest obecnie jednym z najchętniej streamowanych artystów w kraju, który jako pierwszy w 2022 roku przekroczył próg 3 milionów miesięcznych słuchaczy na Spotify w Polsce. 

W 2022 roku Spotify współpracował z twórcą przy premierze jego albumu “Lata Dwudzieste.Enhanced Album”, a sama płyta zajęła 4 miejsce w globalnym zestawieniu Spotify, Top Album Global Debut Chart, za okres 21-23 października 2022.

Sprawdź, na ile Twój gust muzyczny  pokrywa się z gustem artysty i podziel się otrzymanym wynikiem z przyjaciółmi. Szczegóły jak stworzyć Blend z Dawidem Podsiadło znajdziesz na instagramie Spotify Poland @spotifypoland 

Po więcej informacji zapraszamy do kontaktu: press-pl@spotify.com 

O Spotify:

Spotify na zawsze zmienił sposób słuchania muzyki, od chwili startu w 2008 roku. Obecnie jest najpopularniejszym na świecie serwisem subskrypcji strumieniowego przesyłania muzyki, który dociera miesięcznie do ponad 515 milionów użytkowników, w tym 210 milionów korzystających z subskrypcji, na ponad 180 rynkach. Umożliwia odkrywanie, zarządzanie i udostępnienie za darmo ponad 100 milionów utworów, w tym ponad 5 milionów tytułów podcastów za darmo. Dzięki Spotify Premium użytkownicy mają również dostęp do dodatkowych funkcji – ulepszonej jakości dźwięku oraz możliwości słuchania utworów i podcastów w trybie offline i bez reklam.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Havas.PO

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »