Technologie » Komputery
SSAC - unikatowe rozwiązanie do zarządzania kontami użytkowników w firmie
Zobacz więcej zdjęć » |
Rozwiązanie jest całkowicie autonomiczne, nie wymaga instalacji żadnych dodatków na poziomie serwerów i lokalnych systemów oraz nie obciąża infrastruktury informatycznej.
SSAC to bardzo silne i wygodne narzędzie zwiększające bezpieczeństwo danych organizacji i duża pomoc dla audytorów.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
System wspiera realizację rekomendacji dla banków oraz wytycznych dla ubezpieczeń i reasekuracji, wydanych przez Komisję Nadzoru Finansowego.
Z systemu SSAC korzystają już wielcy klienci z branży medycznej i ubezpieczeniowej.
http://biztech.pl/Default.aspx?MenuId=1294
„Stworzony przez nas System Share Access Controller jest wynikiem wieloletnich doświadczeń i dziesiątek audytów bezpieczeństwa, jakie przeprowadziliśmy w różnych firmach i instytucjach. O ile organizacje dobrze sobie radzą z zarządzaniem kontami użytkowników np. w usługach Active Directory, to z biegiem czasu i rotacji użytkowników brakuje możliwości szybkiego sprawdzenia, do jakich zasobów plikowych dostęp ma konkretny użytkownik” – mówi Paweł Chomicz, Dyrektor Rozwiązań Biznesowych w BizTech Konsulting SA. „Dodatkowym impulsem do stworzenia SSAC był fakt, że praktycznie brak jest takich rozwiązań na rynku”.
Powszechnie używane systemy plikowe (np. Active Directory) nie umożliwiają rzeczywistych uprawnień użytkowników. System SSAC umożliwia wygodne, centralne zarządzanie oraz szybką weryfikację uprawnień poszczególnych pracowników do dostępu do folderów i plików. Jest on całkowicie autonomiczny, nie wymaga instalacji żadnych dodatków na serwerach i lokalnych systemach.
System Share Access Controller wspiera realizację - wydanych przez Komisję Nadzoru Finansowego - Rekomendacji D (16 i 18) dla banków oraz Wytycznych (16 i 18) dla ubezpieczeń i reasekuracji.
SSAC usprawnia i obsługuje pełen proces nadawania i odbierania uprawnień do folderów, a także kontroluje, czy nadane uprawnienia nadal są przyznane oraz czy nie ma od nich odstępstw.
System zapewnia bardzo dużą oszczędność czasu i pracy działu IT, nie obciąża infrastruktury informatycznej organizacji.
BizTech Konsulting SA to doświadczony zespół specjalistów świadczący usługi informatyczne w następujących obszarach:
konsulting, doradztwo w zakresie doboru i utrzymania licencji Oracle, zapewnienie ciągłości i dostępności działania usług IT, bezpieczeństwo, outsourcing IT, projekty infrastrukturalne (w tym wirtualizacja), rozwiązania biznesowe w obszarach CRM i Help Desk, edukacja.
BizTech Konsulting SA posiada status: Microsoft Partner, Oracle Certified Gold Partner w programie Oracle Partner Network, Specialized Partner Oracle Application Development Framework 11g, Specialized Partner Oracle DataBase 11g, Oracle FUDA, Symantec Silver Partner, Symantec Specialist Partner Endpoint Management Solutions, Symantec Specialist Partner Data Protection Solutions, Symantec Specialist Partner Enterprise Security Solutions, Trend Micro Bronzer Partner, Bacula Systems Authorized Business Partner, Infortrend Reseller, Acronis Authorized Partner, Fortinet Bronze Authorized Reseller, Acunetix Partner, Dell Professional Services Partner, Register Dell SonicWALL, Prometric Testing Center, Pearson VUE Authorized Test Center, EUCIP, KRYTERION Host Location, CERTIPORT Authorized Testing Center.
BizTech Konsulting jest organizatorem XXI Forum Teleinformatyki zatytułowanego „Moc danych – nowe źródła i nowe metody analizy i ochrony danych”, które odbędzie się w dniach 24-25 września 2015 roku w Miedzeszynie k/Warszawy.
Obsługa Prasowa i PR:
INDALO Public Relations, ul. Grochowska 341/281A, 03-822 Warszawa Zbigniew Blewoński, mobile: (+48) 501 772 619, e-mail: zbigniew.blewo
Nadesłał:
INDALO
|
Komentarze (0)