Firma » Biznes
Stanley prezentuje nowe logo
![]() |
Zobacz więcej zdjęć » |
W trakcie prac nad projektem nowego logotypu przeprowadzono szereg konsultacji z pracownikami firmy, jej klientami oraz użytkownikami narzędzi i elektronarzędzi Stanley. W ten sposób określono najbardziej charakterystyczne dla marki cechy, którymi okazały się: doskonałość i dynamika działania, bogate dziedzictwo oraz stale powiększające się portfolio produktów. Cechy te ujęto w nowym logotypie m.in. dzięki usunięciu ograniczającej napis Stanley zewnętrznej ramki w kształcie żyletki, do której odwołaniem jest obecnie proste nacięcie znajdującej się w centrum litery „N". W rezultacie osiągnięto zbliżony do strzały, trójkątny kształt oddający dynamizm działania, a zarazem prostotę. W nowym logo zachowano dotychczasową, czarno - żołtą kolorystykę, która nawiązuje do bogatej tradycji firmy.
Komentarze (0)