Rozrywka » Rozrywka
Starbucks otwiera drugą kawiarnię w Krakowie – nowe miejsce spotkań w Bonarka City Center
Zobacz więcej zdjęć » |
Zgodnie z misją marki nowy lokal ma inspirować do przeżywania wyjątkowego doświadczenia Starbucks (Starbucks experience), zarówno indywidualnych gości, jak i grupy, służąc jako miejsce spotkań.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Nowa kawiarnia ruszy już 11-go lipca. Będzie mieścić się na poziomie 0, obok restauracji Pizza Hut – podobnie jak Starbucks zarządzanej przez AmRest Holding. Lokal liczy 110 m kw i oferuje 29 miejsc siedzących oraz długi stół, przy których usiąść może 10 gości. Będzie można również skorzystać z opcji kawy na wynos serwowanej
w kultowych białych kubkach z zielonym logo marki. Oprócz napojów zimnych i gorących oraz słonych i słodkich przekąsek, w ofercie kawiarni znajdą się unikalne kawy ziarniste Starbucks oraz przedmioty związane z marką, takie jak kubki, zaparzacze czy tumblery .
Jesteśmy tam, gdzie nasi klienci. Kawiarnia Starbucks w Galerii Krakowskiej cieszy się ogromną popularnością. Dlatego otwarcie kolejnej lokalizacji w Krakowie było tylko kwestią czasu. Wierzymy, że Bonarka City Center, która posiada bogatą ofertę sklepów i usług w mieście, a przy tym jest doskonale skomunikowana z wszystkimi dzielnicami, spełni oczekiwania naszych gości – mówi Adam Mularuk, Prezydent Starbucks na Europę Środkową.
Bonarka City Center ma już 6 lat i jest współczesną interpretacją sieci miejskich ulic i placów handlowych. Budowla została stworzona z wysokiej jakości naturalnych surowców takich jak: kamień, drewno, szkło. W ten klimat doskonale wpisuje się projekt wnętrza kawiarni Starbucks. Marka postawiła na nietypową organizację przestrzeni. Kawiarnia ma formę wyspy otoczonej parawanem zieleni. Bar został zaprojektowany zgodnie z najnowszymi trendami, w formie metalowo-drewnianej konstrukcji. Minimalistyczny wystrój wnętrza tworzy intrygujący kontrast z okalającą je zielenią. Kawiarnia wyposażona jest w komfortowe fotele, gdzie można odprężyć się i wypocząć, jak i ergonomiczne krzesła przy długim stole, gdzie klienci mają szansę umówić się na spotkanie czy w skupieniu popracować na laptopie.
Starbucks to miejsce spotkań, to „trzecia przestrzeń” pomiędzy domem a pracą, chcieliśmy więc stworzyć warunki i klimat do wspólnej pracy również dla większych grup naszych klientów” – dodaje Mularuk. „Zwłaszcza,
że w otoczeniu Bonarka City Center znajduje się wiele budynków biurowych, których użytkownicy naturalnie będą poszukiwać takich rozwiązań.
Lokal będzie działał codziennie pomiędzy godz. 08:30 a 21:30. Na dzień dzisiejszy Starbucks posiada 39 lokalizacji w Polsce. Kawiarnia Starbucks w Bonarka City Center to trzeci lokal sieci otwarty w tym miesiącu. Na początku lipca ruszył sezonowy punkt kawiarniany na deptaku przy słynnym sopockim molo, pomiędzy hotelem Sheraton a historycznym hotelem Grand. Z kolei 8 lipca w Warszawie Starbucks otworzył kawiarnię Horizon przy ul. Domaniewskiej 39a.
W Krakowie dopiero się rozkręcamy. Mogę już zdradzić tajemnicę, że wkrótce uruchomimy kolejną kawiarnię
w samym sercu miasta, na krakowskim Rynku. To będzie magiczne miejsce, w którym w pełni ujawni się szacunek naszej marki do historii i tradycji. Ale o szczegółach opowiemy w odpowiednim czasie – zapowiada Mularuk.
Starbucks zaprasza swoich fanów i miłośników dobrej kawy w sobotę o godzinie 10:00 na otwarcie nowej kawiarni w krakowskim Centrum Handlowym Bonarka City Center.
##
Informacja o Starbucks
Historia Starbucks Coffee Company zaczęła się w 1971 roku w Seattle. Obecnie, dysponując kawiarniami na całym świecie, Starbucks Coffee Company jest wiodącą firmą w dziedzinie pozyskiwania, sprzedaży i palenia kawy. Opierając się na naszym zobowiązaniu i przyjętych przez nas wartościach, z każdym kubkiem kawy dostarczamy naszym klientom niepowtarzalną atmosferę i wyjątkowe wrażenia (Starbucks Experience). Aby dowiedzieć się więcej o Starbucks Experience zapraszamy do naszych kawiarni oraz na strony www.starbucks.com i www.starbucks.pl, a także na profil Starbucks na portalu Facebook.
Informacja o AmRest
AmRest Holdings SE jest największą publicznie notowaną spółką restauracyjną w Europie Środkowo-Wschodniej. Do zarządzanych przez nią marek należą: KFC, Pizza Hut, Starbucks i Burger King. AmRest jest także właścicielem wyjątkowej marki La Tagliatella oraz dwóch chińskich konceptów: Blue Frog i KABB. Obecnie Spółka zarządza ponad 800 restauracjami w segmencie restauracji szybkiej obsługi (Quick Service Restaurants) i restauracji z obsługą kelnerską (Casual Dining Restaurants) w 12 krajach: Polsce, Czechach, na Węgrzech, w Bułgarii, Serbii, Chorwacji, Rosji, Hiszpanii, Francji, Niemczech, Chinach oraz Stanach Zjednoczonych.
Nadesłał:
ag89
|
Komentarze (0)