Technologie » Internet

Stars.Space rozpoczyna wspólny projekt z Tik-Tokiem i Rossmanem

Stars.Space rozpoczyna wspólny projekt z Tik-Tokiem i Rossmanem
Zobacz więcej zdjęć »
Do projektu Stars.Space, firmy specjalizującej się w monetyzacji influencer marketingu, zaraz po Tik-Toku dołączył Rossmann. W ciągu kilku tygodni na półki ponad 1500 drogerii trafi nowa marka kosmetyków Stars from the Stars.

Do projektu Stars.Space, firmy specjalizującej się w monetyzacji influencer marketingu, zaraz po Tik-Toku dołączył Rossmann. W ciągu kilku tygodni na półki ponad 1500 drogerii trafi nowa marka kosmetyków Stars from the Stars. W promocję produktów będzie zaangażowanych ponad 100 influencerów związanych z platformą społecznościową Tik-Tok.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

 

Stars.Space to spółka technologiczna, która w swojej działalności skupia się na przewidywaniu trendów na rynku konsumenckim przy wykorzystaniu sztucznej inteligencji, analizy Big Data oraz technologii VR. Stars from the Stars zostało stworzone jako bezpośrednia odpowiedź na trendy w social mediach, które spółka na bieżąco bada i analizuje używając do tego własnych narzędzi IT.

 

Marka powstaje i rozwija się w ścisłej współpracy z partnerami. Rossmann będzie wyłącznym sprzedawcą produktów w przestrzeni offline, a półki eksperymentalnie zostaną oznaczone logiem Tik-Toka. Oprócz kampanii promocyjnej, eksperci z największej na świecie platformy społecznościowej są wsparciem merytorycznym przy tworzeniu i wdrożeniu produktów.

 

-  Stars.Space to marka od początku do końca stworzona przez influencerów skupionych wokół platformy Tik-Tok. Są oni zaangażowani nie tylko w działania promocyjne, ale także zostali włączeni do procesu kreowania produktów. Łącznie do współpracy zaprosiliśmy około 100 osób – komentuje Maciej Zegarski, prezes Stars.Space.

 

TikTok jest obecnie najszybciej rozwijającą się platformą na świecie. W 2020 r. był jedną z najczęściej pobieranych aplikacji w swojej kategorii. Umowa z Tik-Tokiem to strategiczny krok dla Stars.Space, który będzie związany z promocją produktów na skalę globalną.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Franciszek Szukała

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »