Dom » Wnętrza
Startuje kampania internetowa firmy Oras - „Inteligentne baterie dla Twojego domu”
Zobacz więcej zdjęć » |
„Czy pies potrafi sam umyć łapy?”, „Czy bateria może być gadżetem?”, „Nawet 7 razy mniejsze zużycie wody i energii?” - to niektóre hasła z banerów internetowych firmy Oras. Ich zadaniem jest zwrócenie uwagi na inteligentne baterie łazienkowe, kuchenne i prysznicowe. Banery reklamowe oraz reklamy kontekstowe pojawią się na ponad 40 popularnych serwisach dla kobiet, a także tych dotyczących domu i wnętrz.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Czy inteligentne baterie rzeczywiście to potrafią? Odpowiedź znajdziemy na stronie http://smartfaucets.oras.com/ do której kierują kreacje reklamowe i oglądając zamieszczone tam filmy. Cztery specjalnie przygotowane spoty w dowcipny sposób przybliżają zalety stosowania inteligentnych baterii bezdotykowych, które mogą pomóc: okiełznać „brudną bestię”, nawiązać kuchenny romans, odebrać pilny telefon od szefa i wygrać pojedynek w samo południe.
Cała kampania internetowa związana z jest z promowaniem ekologicznej i nowoczesnej armatury do domów prywatnych, i jest częścią większej akcji edukacyjnej prowadzonej w Polsce i Europie pod hasłem „Inteligentne baterie dla Twojego domu”. W jej ramach Oras pokazuje jak łatwe i przyjazne może być oszczędzanie wody. Rozwiązania projektowane i produkowane przez Oras, to krany, które w zasadzie same oszczędzają za nas. Szczególny nacisk producent kładzie na promowanie baterii bezdotykowych, najbardziej zaawansowanych i ekologicznych rozwiązań jakie dostępne są dziś na świecie.
Kreację przygotowała i zakupiła media agencja GlobalBrand Institute.
Nadesłał:
DagmaraDzikiewicz
|
Komentarze (0)