Dom » Wnętrza

Startuje kampania internetowa firmy Oras - „Inteligentne baterie dla Twojego domu”

Startuje kampania internetowa firmy Oras - „Inteligentne baterie dla Twojego domu”
Zobacz więcej zdjęć »
Oras, lider ekologicznej armatury, rozpoczęła kampanię reklamową w internecie „Inteligentne baterie dla Twojego domu”. Celem kampanii jest zachęcenie do powszechnego stosowania inteligentnych baterii łazienkowych i kuchennych, które oszczędzają wodę za nas. Kampania potrwa do końca czerwca 2012 r.

„Czy pies potrafi sam umyć łapy?”, „Czy bateria może być gadżetem?”, „Nawet 7 razy mniejsze zużycie wody i energii?” - to niektóre hasła z banerów internetowych firmy Oras. Ich zadaniem jest zwrócenie uwagi na inteligentne baterie łazienkowe, kuchenne i prysznicowe. Banery reklamowe oraz reklamy kontekstowe pojawią się na ponad 40 popularnych serwisach dla kobiet, a także tych dotyczących domu i wnętrz.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

 

Czy inteligentne baterie rzeczywiście to potrafią? Odpowiedź znajdziemy na stronie http://smartfaucets.oras.com/ do której kierują kreacje reklamowe i oglądając zamieszczone tam filmy. Cztery specjalnie przygotowane spoty w dowcipny sposób przybliżają zalety stosowania inteligentnych baterii bezdotykowych, które mogą pomóc: okiełznać „brudną bestię”, nawiązać kuchenny romans, odebrać pilny telefon od szefa i wygrać pojedynek w samo południe.

 

Cała kampania internetowa związana z jest z promowaniem ekologicznej i nowoczesnej armatury do domów prywatnych, i jest częścią większej akcji edukacyjnej prowadzonej w Polsce i Europie pod hasłem „Inteligentne baterie dla Twojego domu”. W jej ramach Oras pokazuje jak łatwe i przyjazne może być oszczędzanie wody. Rozwiązania projektowane i produkowane przez Oras, to krany, które w zasadzie same oszczędzają za nas. Szczególny nacisk producent kładzie na promowanie baterii bezdotykowych, najbardziej zaawansowanych i ekologicznych rozwiązań jakie dostępne są dziś na świecie.

 

Kreację przygotowała i zakupiła media agencja GlobalBrand Institute.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

DagmaraDzikiewicz

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »