Motoryzacja » Samochody
Startuje kampania „Nowa Kia ProCeed. Łamie schematy”
![]() |
| Zobacz więcej zdjęć » |
Nowa Kia ProCeed trafiła do sprzedaży w połowie stycznia. Model o pięciodrzwiowym nadwoziu typu shooting brake łączy elegancki design z przestronnością wnętrza i funkcjonalnością kombi. Z początkiem marca wystartowała kampania „Nowa Kia ProCeed. Łamie schematy”, która będzie obejmować emisję spotów w telewizji (Polsat, TVN, TVP), kinach (Cinema City, Multikino, Helios) i w kanałach online video jak YouTube, Facebook oraz na portalach VoD. W ramach zaplanowanych działań wykorzystany będzie również display z użyciem formatów rich media oraz mobile. Kampania potrwa do końca kwietnia.
Za lokalizację spotu i kreację online odpowiada agencja Interactive Partners. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Havas Media.
Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=FFgikRyjthM&feature=youtu.be
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Nadesłał:
PR Communication
|

Gwiazdor 'Gry o Tron' w serialu 'Secrets'. O uzależnieniach i walce z demonami przeszłości
Trwa emisja akcji BNXT – fintech z Krakowa w centrum uwagi ekspertów rynku
Glow up dla Ciebie, upgrade dla pupila – MOVA wyprzedza Black Friday
Ile mieszkań sprzedali deweloperzy w 3 kw. 2025
Komentarze (0)