Firma » Finanse
Startuje nowa kampania reklamowa Getin Banku
Przedmiotem nowej kampanii Getin Banku jest Getin Mobile – aplikacja mobilna, umożliwiająca dostęp do usług bankowych w dowolnym miejscu i czasie. Zaprojektowana z myślą o rzeczywistych potrzebach Klientów oferta sprawia, że korzystanie z bankowości jest proste, szybkie i przyjemne. W październiku 2013 roku aplikacja zdobyła pierwsze miejsce w międzynarodowym konkursie Banking Technology Awards w kategorii „Najlepsze wykorzystanie technologii mobilnych w usługach finansowych”.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
W kampanii outdoorowej zaprezentowane zostaną trzy wybrane funkcje Getin Mobile, ułatwiające użytkownikom wygodne korzystanie z usług bankowych. Pierwsza z nich to opcja logowania symbolem graficznym tzw. wężykiem, eliminująca konieczność wprowadzania długiego loginu na ekranie smartfona. Kolejne to możliwość sprawdzenia stanu konta, w każdym miejscu i o każdej porze oraz wykonywania przelewów za pomocą QR kodów. Wystarczy zeskanować kod QR z faktury, a dane do płatności uzupełnią się automatycznie, pozwalając na szybką realizację przelewu.
Kampania pojawi się na nośnikach outdoorowych Backlight, City Light oraz Frontlight w Bydgoszczy, Krakowie, Górnośląskim Okręgu Przemysłowym, Lublinie, Łodzi, Poznaniu, Trójmieście, Warszawie i Wrocławiu. Potrwa od 1 do 28 lutego br. Za zakup mediów odpowiada MediaVest. Materiały opracowało wewnętrzne studio graficzne Getin Banku.
Szczegóły dotyczące mobilnej oferty Getin Banku są dostępne na stronie www.getinup.pl/getinmobile/
Nadesłał:
LHC
|
Komentarze (0)