Firma » Biznes
Stena Line powiększa zasięg o kolejnych pięć tras na Bałtyku.
Zobacz więcej zdjęć » |
Trasy: z Travemünde do Ventspills i Liepaji na Łotwie,
z Trelleborga do Rostocku i Sassnitz w Niemczech, oraz z Nynäshamn w Szwecji do Ventspils na Łotwie znacząco powiększają istniejącą sieć połączeń Stena Line, ugruntowując jednocześnie pozycję firmy na Bałtyku.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Decyzja o zakupie została ogłoszona pod koniec maja, a ostatnio została zatwierdzona przez niemiecki urząd antymonopolowy. Po akceptacji rozpoczęły się przygotowania do włączenia nowych tras do sieci Stena Line. Proces integracji właśnie się rozpoczął, jednak jeszcze przez pierwsze tygodnie za działania operacyjne na tych trasach odpowiedzialna będzie firma Scandlines. Dopiero po tym czasie klienci będą mogli zauważyć, że linie zostały faktycznie przejęte.
„Przed nami okres pasjonującej pracy. Jesteśmy bardzo zadowoleni z nabycia nowych linii. Rozszerzamy obszar naszej działalności, a również poznajemy nowy, interesujący rozwijający się rynek. Na wszystkich przejętych trasach planujemy rozwijać zarówno usługi pasażerskie jak i frachtowe.” - powiedział Gunnar Blomdahl, Dyrektor Zarządzający Stena Line i dodał: „Mamy też daleko idące plany rozszerzania zakresu oraz podnoszenia poziomu świadczonych usług na pokładzie. Działalność prowadzić będziemy pod marką Stena Line. Naszym celem jest odnowienie obecnych jednostek oraz zastosowanie nowych rozwiązań dla podniesienia atrakcyjności podróżowania promem. Zajmiemy się tym już w przyszłym roku.”
Nabycie nowych tras, a wraz z nimi przejęcie jednostek o nazwach: Trelleborg, Skåne, Sassnitz, Mecklenburg-Vorpommern oraz Ask a także czarterowanych Scottish Viking, Urd oraz Watling Street oznacza, że Stena Line może zaoferować klientom w północnej Europie w sumie 22 trasy promowe i obsługujące je 37 statków. Około 300 osób zatrudnionych przy obsłudze nowych tras dołączy do grona pracowników Stena Line.
Nadesłał:
konkretpr
|
Komentarze (0)