Firma » Reklama
Stojak na ulotki A5 – niezawodny sposób na ekspozycję materiałów reklamowych
Zobacz więcej zdjęć » |
Klienci mogą zapoznać się z podstawowymi informacjami na temat oferty i usług już w momencie oczekiwania na obsługę przez pracownika. Stojak na ulotki okazuje się w takich sytuacjach niezastąpiony. Dowiedz się, jakie modele są dostępne w sklepach z tego rodzaju artykułami (sprawdź na https://topexpo.pl/stojaki-na-ulotki-i-foldery-c-2_5.html).
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Przeczytaj również
- Perfekcyjne święta czy Twoje święta? Jak odzyskać radość z przygotowań do świąt?
- Weekendowy relaks w sercu Beskidów: Dlaczego warto odwiedzić Hotel Żywiecki?
- Planujesz relaks nad morzem? Sprawdź, jak wybrać idealny apartament w Świnoujściu
- Restauracje Niechorze - poznajmy kulinarną część tej nadmorskiej miejscowości.
Jakie atuty ma uniwersalny stojak na ulotki?
Na samym początku dokonaj analizy, jakie materiały reklamowe masz aktualnie do dyspozycji. Część z nich to zapewne duże banery. Reklama zewnętrzna również przynosi dobre rezultaty, ale jeśli już udało się zachęcić potencjalnych klientów do odwiedzenia siedziby, także na miejscu musisz utrzymać ich zainteresowanie ofertą. Pod tym względem stojak na ulotki nie ma sobie równych.
Domyślnym formatem ulotki w tym przypadku jest A5. Niewielkich rozmiarów foldery, składające się z kilku lub kilkunastu stron, w wystarczającym stopniu mogą objaśnić najważniejsze punkty oferty. Jeśli masz przygotowane obszerne katalogi produktów w formacie A4, również możesz je ustawić na stojaku. Wystarczy, że wybierzesz taki model, który pozwala umieścić obok siebie dwa rzędy ulotek A5 lub materiały promocyjne w formacie A4.
Pomyśl ponadto o odpowiedniej ekspozycji logotypu swojej marki. Niektóre egzemplarze posiadają dodatkowe miejsce na stałe osadzenie głównego znaku firmy i jej nazwy. To rozwiązanie polecane przedsiębiorcom, którzy planują udział w targach handlowych. Stojak na ulotki A5 z dodatkowym miejscem na logo ułatwia zlokalizowanie firmy w rzędzie kilkunastu wystawców z jednej branży.
Gdzie kupić solidny stojak na ulotki?
Dzięki różnorodności dostępnych modeli, możliwości umieszczenia logotypu oraz trwałości materiałów, stojak na ulotki stanowi niezawodne narzędzie reklamy, zdolne sprostać oczekiwaniom nawet najbardziej wymagających użytkowników. Jeśli potrzebujesz większej przestrzeni na foldery, postaw na dwustronny stojak na ulotki A5. To rodzaj produktu, który sprawdza się w miejscach o dużym natężeniu ruchu. Podobną zaletą wyróżniają się wersje kaskadowe, również łatwo dostępne w sklepach specjalistycznych.
Jednym z nich jest Topexpo.pl. W katalogu tego sklepu znajdują się jednostronne, dwustronne i kaskadowe stojaki. Ich ogromnym atutem jest wspomniana już trwałość użytych w produkcji materiałów. Anodowane aluminium jest odporne na niewielkie uszkodzenia mechaniczne. Jest wystarczająco lekkie, aby z łatwością przenieść stojak na ulotki A5 z miejsca na miejsca. Przy tym jest odpowiednio ciężkie, aby produkt zachował stabilność.
Warto też podkreślić, że wykonanie kieszeni stojaków z pleksi wspomaga widoczność materiałów reklamowych i sprawia, że produkt wygląda atrakcyjnie. To ważne atuty, wzmacniające profesjonalny wizerunek firmy. Zamów wybrany stojak na ulotki i postaw go w widocznym miejscu, a z pewnością odwiedzający Cię klienci chętnie pobiorą z niego materiały reklamowe.
Sprawdź także plafony reklamowe na: https://topexpo.pl/plafony-i-litery-3d-c-23.html
Nadesłał:
redakcja
|
Komentarze (0)