Technologie » Internet
Strona Pfleiderer w nowej odsłonie
Strona internetowa firmy Pfleiderer zyskała właśnie dodatkowe funkcjonalności i nowy, odświeżony wygląd. Obecnie można na niej znaleźć jeszcze więcej inspiracji i szczegółowych informacji o produktach wiodącego producenta płyt drewnopochodnych.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Bardziej intuicyjna i interaktywna - taka jest nowa, odświeżona strona www.pfleiderer.pl. Nowy, bardziej przyjazny użytkownikom - w tym również właścicielom urządzeń mobilnych - wygląd witryna otrzymała w grudniu. Tradycyjne listy zastąpione zostały dynamicznymi kafelkami, zaś grafikę wzbogacono o zmieniające się banery. Co istotne, Ci, którzy przywiązali się do poprzedniego układu strony Pfleiderer, w każdej chwili mogą powrócić do list, klikając ikonkę w prawym rogu.
Na uwagę zasługują kompletnie nowe funkcjonalności - w tym praktyczna zakładka "Kalendarz Spotkań". Można w niej znaleźć informacje o wszystkich bieżących wydarzeniach w firmie - konferencjach i warsztatach (m.in. dla architektów czy stolarzy), a także spotkaniach poświęconych nowym kolekcjom. Zakładka ta pozwala na szybkie połączenie się użytkownika z jego własną pocztą (w programach MS Outlook i Google Calendar), a także wprowadzenie do niej terminów wybranych wydarzeń, w których chce uczestniczyć.
Dla tych, którzy szukają inspiracji w swojej pracy (lub przy tworzeniu własnych wnętrz), przygotowano galerię zdjęć prezentujących wnętrza wykończone przy użyciu produktów Pfleiderer. W zakładce "Inspiracje" można teraz obejrzeć piękne aranżacje, które wzbogacono o szczegółowe opisy płyt, laminatów HPL i blatów wykorzystanych w konkretnych wnętrzach.
Zapraszamy do oglądania i korzystania!
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Nadesłał:
Profundo PR
|
Komentarze (0)