Gospodarka » Żywność
Stylowa nowość od Perfetti van Melle
Zobacz więcej zdjęć » |
Rosnące potrzeby
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Polacy na zakupach są coraz bardziej wymagający. Nie wystarczy już, że produkt spełnia oczekiwania pod względem smaku - równie ważne staje się także to, jak wygląda. Producenci robią co mogą, aby nie tylko przyciągnąć uwagę konsumentów, ale także zaserwować im produkt, dopasowany do ich potrzeb, stylu życia, a nawet charakteru. Nowy wariant Mentos Pure Fresh łączy w sobie smak i styl, a także aspekt praktyczny. Uwielbiane przez konsumentów gumy zostały zamknięte w mniejszych opakowaniach o odmienionym kształcie, które zmieszczą się w każdej torebce, plecaku, a nawet kieszeni.
Nie tylko smak ma znaczenie
Według badań przeprowadzonych przez Instytut Badawczy GfK Polonia panie należą do osób najczęściej sięgających po nowości - robi to aż 73 proc. konsumentek. Kobiety stanowią też silną grupę, jeśli chodzi o zakupy w strefie przykasowej - to ponad 60 proc. wszystkich osób sięgających po produkty impulsowe. Co ciekawe, panie sięgając po słodycze, kierują się nie tylko ich smakiem. - Według raportu „Kobiety w Polsce 2018"[1] już niemal co 5 konsumentka przyznaje, że często decyduje się na kupno danego produktu tylko ze względu na jego wygląd. Nasza nowość to odpowiedź na trend poszukiwania produktów nie tylko funkcjonalnych, ale też przyjemnych dla oka i dopasowujących się do naszego indywidualnego stylu - mówi Michał Bonecki, Consumer Marketing Manager Perfetti Van Melle Polska.
Wszystkie te cechy łączy propozycja oferowana przez Perfetti van Melle. Gumy Mentos Pure Fresh w nowych - mini opakowaniach znajdziemy w trzech klasycznych, znanych konsumentom smakach: Spearmint Fresh Mint oraz Tutti Frutti. W każdej z buteleczek o gramaturze 20 g, klienci znajdą 10 klasycznych drażetek z płynną esencją.
[1] https://women.mediaimpact.pl/#raport
Nadesłał:
Biuro prasowe Perfetti Van Melle
|
Komentarze (0)