Dom » Budownictwo
Styropian mówi sam za siebie!
Zobacz więcej zdjęć » |
Celem działań komunikacyjnych jest promocja najpopularniejszego w Polsce materiału do termoizolacji budynków – styropianu. Kampania powstała w myśl idei: „styropianu nie trzeba reklamować, styropian broni się sam”. Dlatego w kampanii STYROPIAN.men to sam produkt (a dokładniej 4 jego personifikacje: styropian Szary, Biały, Wodoodporny i Twardy), w iście gwiazdorskim stylu, opowiada o swojej pracy i odniesionych sukcesach.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Każda odmiana styropianu przeznaczona jest do konkretnego zastosowania i posiada określony zestaw atrybutów. Wizerunek bohaterów wykreowano w oparciu o te wyjątkowe właściwości. – Celem naszej kampanii jest zwiększenie świadomości społeczeństwa na temat zalet i zastosowań styropianu – wyjaśnia Kamil Kiejna, prezes PSPS. – Dzięki humorystycznej konwencji, która wychodzi poza wszelkie schematy prezentacji produktu budowlanego, jakim jest styropian, kampania ma szanse być zapamiętana – dodaje.
Na potrzeby kampanii stworzono stronę internetową STYROPIAN.men, na której można znaleźć nie tylko informację o samej kampanii, lecz także przydatną wiedzę na temat każdego z rodzajów styropianu. Wywiady z bohaterami możemy obejrzeć w trzech spotach video emitowanych w serwisie YouTube.
Styropian Biały, Szary, Wodoodporny i Twardy będą obecni w wiodących tytułach poświęconych tematyce budownictwa i w prasie ogólnoinformacyjnej (w wydaniach drukowanych i internetowych), jak również w rozgłośniach radiowych – ogólnopolskich i lokalnych. Ważnym elementem kampanii jest komunikacja z odbiorcami, stąd obecność STYROPIAN.men na największym portalu społecznościowym.
Zapraszamy do śledzenia kampanii:
Strona kampanii: http://styropian.men
Facebook: https://www.facebook.com/styropian.men
YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC1ygeJtBRWn1E7wMjTOS8UQ
Nadesłał:
RedPen
|
Komentarze (0)