Firma » Biznes
STYROPMIN NOWYM KLIENTEM AGENCJI BEST BRANDS PR
Zobacz więcej zdjęć » |
Kampania będzie miała na celu przede wszystkim edukację klientów ostatecznych na temat nowoczesnych rozwiązań związanych z energooszczędnością oraz innowacyjnymi rozwiązaniami w budownictwie.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Styropmin Sp. z o.o. z siedzibą główną w Mińsku Mazowieckim jest polską firmą o 26-letniej tradycji i doświadczeniu. Zajmuje się produkcją i dystrybucją płyt styropianowych. Firma posiada trzy nowe, zaawansowane technologicznie zakłady produkcyjne – w Łochowie, Oświęcimiu oraz w Zielonej Górze. Produkty marki Styropmin, dzięki szeroko rozbudowanej ofercie, znajdują zastosowanie zarówno w izolacji ścian, podłóg, fundamentów oraz dachów. W katalogu produktowym oprócz styropianów standardowych znajdują się linie profesjonalne - m.in.: styropiany pasywne, perymetryczne, laminowane papą, akustyczne, do ogrzewania podłogowego czy całe systemy styropianowych spadków na dachy płaskie. Są one rozwiązaniem zarówno dla klientów indywidualnych, jak i biznesowych.
Agencja Best Brands PR zadba o wizerunek firmy Styropmin uwzględniając m.in. działania media relations oraz social media. Za obsługę klienta odpowiada zespół projektowy Martyny Andziak i Hanny Niewiadomskiej. Działania agencji mają wpłynąć przede wszystkim na edukację potencjalnych klientów pod kątem wyboru najlepszych, energooszczędnych materiałów izolacyjnych oraz rozpoznawalności marki i produktów Styropmin.
„Jako firma z przeszło 25 letnim doświadczeniem oraz jeden z liderów rynku wprowadzających innowacyjne rozwiązania, zdajemy sobie sprawę z konieczności edukowania klientów, zwłaszcza klienta ostatecznego. Na rynku przez lata funkcjonowało myślenie, z którym spotykamy się w dalszym ciągu, że styropian to po prostu styropian – prosty materiał budowlany, który od zawsze był, jest i będzie taki sam. Tymczasem wybór konkretnego rodzaju styropianu, konkretnego rozwiązania ma naprawdę duże znaczenie – szczególnie pod względem późniejszego komfortu użytkowników oraz oszczędności energii, a co za tym idzie środków finansowych. Naszym celem jest edukacja w tym zakresie. Dlatego podjęliśmy współpracę z profesjonalną agencją public relations, która pomoże nam w dotarciu z tymi informacjami do jak najszerszej grupy odbiorców.” – mówi Sebastian K. Widelski, dyrektor marketingu firmy Styropmin.
Więcej informacji na temat firmy STYROPMIN oraz energooszczędnych rozwiązań dostępne jest na stronie: www.styropmin.pl.
Nadesłał:
BestBrands
|
Komentarze (0)