Rozrywka i wypoczynek » Gry

Sukces kampanii kickstarterowej gry MythBusters: The Game od Movie Games

Sukces kampanii kickstarterowej gry MythBusters: The Game od Movie Games
Zobacz więcej zdjęć »
Kampania crowdfundingowa gry MythBusters: The Game, autorstwa Movie Games, zakończyła się sukcesem. Celem kampanii było wsparcie marketingowe tytułu oraz pozyskanie środków na rozszerzenie gry, która obecnie znajduje się w końcowym stadium produkcji, o dodatkowe elementy.

Kampania crowdfundingowa gry MythBusters: The Game, autorstwa Movie Games, zakończyła się sukcesem. Celem kampanii było wsparcie marketingowe tytułu oraz pozyskanie środków na rozszerzenie gry, która obecnie znajduje się w końcowym stadium produkcji, o dodatkowe elementy. Pozyskane wsparcie umożliwi wzbogacenie gry o takie elementy jak dodatkowe zadania dla gracza, bogatsze opcje personalizacji, czy większy asortyment materiałów do prowadzenia eksperymentów jako tytułowy Pogromca Mitów. Premiera gry odbędzie się jeszcze w tym kwartale.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Mythbusters: The Game - Crazy Experiments Simulator to gra pozwalająca zostać tytułowym Pogromcą Mitów oraz testować mity i tworzyć odcinki programu. W ramach rozgrywki gracz odwiedzi takie miejsca jak warsztaty Mythbustersów oraz pole testowe. W dalszej kolejności należy zebrać przedmioty potrzebne do przygotowania testu, po czym przeprowadzić eksperyment i potwierdzić lub obalić poszczególne mity. Gracz ze swoich wyników będzie składał odcinek programu. Jego atrakcyjność zadecyduje o oglądalności i przyznaniu środków na testowanie kolejnego mitu.  Projekt zebrał 70,597 zł, czyli 231% założonej kwoty, uzyskanej od ponad 600 wspierających.  

- Cieszy nas sukces kampanii i reakcje - nie tylko ze strony społeczności. W początkowym okresie uzyskaliśmy wsparcie platformy Kickstarter, która pozytywnie oceniła nasz projekt i umieściła go w rekomendacjach na stronie głównej. Udało się także osiągnąć założony cel marketingowy, czyli dotrzeć do osób, które jeszcze nie słyszały o naszej grze. Było to przedłużenie akcji outreachowej rozpoczętej niedawną obecnością MythBusters: The Game na Future Games Show w ramach Gamescom. Jesteśmy także zadowoleni z faktu, że reakcje na demo gry, będące jedną z nagród dla osób wspierających, były entuzjastyczne - mówi Piotr Gnyp, CMO Movie Games.

Gra będzie mieć premierę na platformie Steam w na przestrzeni tego roku. Aktualnie gra jest promowana na platformie Steam w ramach międzynarodowych targów EGX, na które trafiła bezpośrednio po zakończeniu obecności na targach Tokyo Game Show.

O spółce:

Movie Games S.A. jest polską spółką założoną w 2016 roku przez Mateusza Wcześniaka, fana gier z doświadczeniem w sektorze finansowym, wspieranego przez Aleksego Uchańskiego, od prawie trzech dekad związanego z branżą gier komputerowych i mediami oraz Macieja Miąsika, legendę polskiego gamingu, developera z 27-letnim doświadczeniem. Obecnie spółka zatrudnia kilkadziesiąt osób, które pracują nad ponad dziesięcioma produkcjami. Zespoły developerskie działają w biurach w województwach mazowieckim, wielkopolskim, zachodniopomorskim, małopolskim i na Śląsku.

Spółka jest notowana na NewConnect od grudnia 2018 roku.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Franciszek Szukała

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »