Rozrywka » Rozrywka
Sukces otwarcia Poznań City Center
Zobacz więcej zdjęć » |
Otwarte w ubiegły piątek Poznań City Center, przeżywało prawdziwe oblężenie podczas pierwszych dni działania. W dzień otwarcia liczniki odwiedzalności zatrzymały się na 62.000 wejść, kolejne dni kończyły się z wynikami po 65.000 wejść.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
„Duże zainteresowanie klientów nowo otwieranymi centrami handlowymi jest oczywiście naturalnym efektem ludzkiej ciekawości. Niemniej frekwencja w pierwszych dniach po otwarciu Poznań City Center jest jedną z najlepszych notowanych w ostatnim czasie na polskim rynku, co poczytujemy za ogromny sukces zespołu przygotowującego inwestycję od strony komercjalizacyjnej i marketingowej.” – komentuje Andrzej Seliga, Dyrektor Zarządzający TriGranit Management Polska.
„Poznań City Center, to przede wszystkim doskonała lokalizacja w samym sercu miasta, na skrzyżowaniu najważniejszych szlaków komunikacyjnych. Do tego Poznań City Center oferuje największy obecnie wybór sklepów w Poznaniu, w tym kilka zupełnie nowych na tym rynku marek jak sklep z zabawkami i artykułami dla dzieci Toys”R”Us oraz należący do brytyjskiej sieci sklepów sportowych Sportsdirect.com. Do nowości zaliczyć możemy również największą w Europie drogerię Rossmann oraz największy w Polsce sklep typu „department store” Royal Collection. A na tym nie koniec – prowadzimy rozmowy zmierzające do wynajęcia pozostałej powierzchni i kolejni ciekawi najemcy będą sukcesywnie pojawiać się w Poznań City Center. Jestem przekonana, że bardzo bogata oferta naszego centrum zachęci mieszkańców Poznania i okolic do odwiedzin i zakupów, i że pozostaną oni wiernymi klientami naszych najemców.” – komentuje Natalia Pradelska, Country Leasing Director TriGranit Management Polska.
Nadesłał:
bezstronny22
|
Komentarze (0)