Firma » Biznes
Super-Pharm liderem w branży dermokosmetyków
Ich największy wybór zapewnia Super-Pharm, w którym można znaleźć aż 40 marek, łącznie ponad 1000 dermoproduktów. Oferta drogerii wciąż się powiększa.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Skoncentrowane formuły, moc składników aktywnych, wysoka skuteczność potwierdzona badaniami to trzy cechy, które najlepiej przedstawiają dermokosmetyki. Nic dziwnego, że coraz częściej właśnie te produkty są wybierane przez klientów ceniących wysoką jakość i bezpieczeństwo. Dermatolodzy rekomendują używanie tych specjalistycznych kosmetyków do codziennej pielęgnacji, ponieważ niezawodnie radzą sobie z problemami skóry, wrażliwością, skłonnością do przesuszeń. Polki pokochały je przede wszystkim za właściwości nawilżające i odmładzające oraz za radzenie sobie z najtrudniejszymi problemami skóry.
Super-Pharm od wielu lat stawia na rozwój działu dermo i skrupulatnie rozbudowuje ten obszar o kolejne nowości, które pojawiają się na rynku. W ofercie sieci dostępne są dermoprodukty do pielęgnacji skóry twarzy, ciała, włosów, ochrony przeciwsłonecznej, a także dermokosmetyki do makijażu. Asortyment dopasowany jest dla wszystkich grup wiekowych – od niemowląt, przez nastolatków, często zmagających się ze zwiększonymi problemami skórnymi, aż po osoby dojrzałe, których skóra staje się bardziej wrażliwa i wymaga specjalistycznej ochrony.
Niekwestionowane bestsellery dostępne w Super-Pharm to: zwalczający niedoskonałości krem Effaclar Duo+ marki La Roche-Posay, antyperspirant roll-on Vichy Deo Anti – Transpirant 48H, rewitalizujący i wzmacniający włosy szampon Klorane Chinina. Na wyróżnienie zasługują także produkty Tołpa z linii Sebio – matujący krem korygujący oraz peeling do twarzy. Poza wyżej wymienionymi markami do najbardziej popularnych należą: Avene, Sesderma, Bioliq, Dermedic, Dermena, Institut Esthederm, Nuxe, Pharmaceris, Sunew Med, SVR oraz Uriage.
W ostatnich latach Super-Pharm zyskał opinię eksperta w dziedzinie dermokosmetyków. To dla nas duże wyróżnienie, ale również odpowiedzialność – nasi Klienci oczekują od nas szerokiego wyboru sprawdzonych i bezpiecznych dermokosmetyków dopasowanych do ich indywidualnych potrzeb. Chcąc sprostać tym oczekiwaniom nieustannie dopracowujemy naszą ofertę, uzupełniając ją o kolejne innowacyjne nowości. Nasz personel regularnie uczestniczy w szkoleniach, dzięki którym poszerza wiedzę i może jeszcze lepiej doradzać konsumentom w doborze dermoproduktów, które najlepiej odpowiedzą na ich potrzeby – mówi Beata Dąbrowska, Marketing Communication Manager marki Super-Pharm.
Podczas wizyty w Super-Pharm do dyspozycji Klientów są wykwalifikowane dermokonsultanki, które odpowiedzą na pytania dotyczące każdego rodzaju cery, skóry i włosów. Ponad 1000 dermoproduktów 40 marek dostępne jest zarówno stacjonarnie, jak i na www.superpharm.pl.
Komentarze (0)