Gospodarka » Żywność

SUPERPROMOCJE W RESTAURACJACH SUBWAY®

Restauracje SUBWAY® weszły w nowy rok z wyjątkową promocją. Kampanii Tutto Bene, która trwa do 20 marca, towarzyszą bezkonkurencyjne smaki.

Klienci poznają je wybierając dwa sandwicze – Spicy Italian i Italian B.M.T. Suby można kupić w wyjątkowo niskiej cenie – 7.95 zł. Na tym jednak nie koniec atrakcji! Ci, którzy zapragną skosztować aromatycznej kawy, do swojego napoju otrzymają kruche ciacho gratis.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

W restauracjach SUBWAY® klienci przypomną sobie lekkie, wakacyjne delicje! Artyści sandwiczowi specjalnie dla nich przygotują dwie pyszne propozycje. Świeże warzywa, chrupiący chleb i soczyste wędliny – to z nich wyczarują smaki, których mógłby pozazdrościć niejeden wybitny top szef. Goście restauracji odkryją Italian B.M.T. oraz Spicy Italian, oba w doskonałej cenie – 7,95 zł za. Miłośnicy kulinarnego szaleństwa poczują przedsmak pysznej zabawy. Promocja Tutto Bene rozpoczęła się w styczniu i będzie trwać do 20 marca.

Na dobry początek warto spróbować wybornego Spicy Italian. Już nazwa mówi sama
za siebie. Pełnię smaku  można odkryć po pierwszym kęsie. Chrupiące pieczywo wypełnione jest soczystymi warzywami. Pikanterii tej pysznej kompozycji nadaje pepperoni. Sub w swoim środku skrywa także salami oraz delikatny żółty ser, który po podgrzaniu rozpuści się w ustach. Drugi promocyjny sandwicz to Italian B.M.T., który pokona każdy głód. Wnętrze smacznego suba skrywa plastry salami oraz pepperoni, a także warzywa i przyprawy.

Kampanii Tutto Bene towarzyszy promocja Caffe, prego! Podczas wizyty w restauracji SUBWAY® do każdej zakupionej kawy, klienci otrzymają pyszne, kruche ciastko. Goryczka napoju zostanie zrównoważona małym, słodkim co nieco. Takie duety smakują najlepiej.

Wsparciem dla nowej kampanii będą działania e-PR ze szczególnym uwzględnieniem aktywności na portalu Facebook. Dla zaangażowanych fanów SUBWAY® przygotował kupony na darmowe suby. Natomiast na kanale Youtube miłośnicy marki mogą obejrzeć spot.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

QACommunications

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »