Motoryzacja » Samochody
SUV-y mają być motorem napędowym sprzedaży Volvo w USA
Zobacz więcej zdjęć » |
Pierwsze siedem miesięcy przyniosły Volvo w USA spadek sprzedaży, ale szef tamtejszego oddziału szwedzkiej marki jest przekonany, że jest to sytuacja przejściowa.
Lex Kerssemakers, będący szefem amerykańskiej części Volvo, tłumaczy, że takie wyniki sprzedaży wynikają ze zbyt małej podaży modelu XC90, na który było zdecydwanie więcej chętnych.
Teraz sytuację ma odmienić druga negeracja modelu XC60. Nowa odsłona najpopularniejszego modelu w historii Volvo cieszy się ogromnym zainteresowaniem w USA. Szwedzka marka liczy nie tylko na modele XC90 i XC60, ale też na kompaktowego SUV-a XC40, który zadebiutuje niedługo.
Według planu już w 2020 roku Volvo ma osiągnąć w USA roczną sprzedaż na poziomie 150 000 samochodów.
Nadesłał:
JK PR
|
Komentarze (0)