Motoryzacja » Samochody
SUV-y najważniejsze podczas wprowadzania nowej stylistyki Volvo
![]() |
| Zobacz więcej zdjęć » |
Volvo XC90 było pierwszym modelem, który zaprezentował zupełnie nowy wygląd samochodów szwedzkiej marki. Nie był to przypadek. Jak tłumaczy Thomas Ingenlath, szef stylistów Volvo, ważne było, aby nowy desing zadebiutował w największym i najbardziej luksusowym modelu marki. Dzięki temu mógł on zrobić duże wrażenie.
Nowy kształt osłony chłodnicy i charakterystyczne reflektory ze światłami LED do jazdy dziennej w kształcie młotu Thora to elementy, które później trafiły do innych modeli serii 90 - S90 i V90. Wraz z nową stylistyką nadwozia pojawił się też nowy wygląd wnętrza.
Również w mniejszych segmentach to SUV-y są pionierami. W serii 60 pierwszym przedstawicielem z nową stylistyką jest druga generacja największego bestsellera marki, czyli XC60. Natomiast już niedługo pojawi się też nowy model kompaktowy - najmniejszy SUV w ofercie, czyli XC40.
Nadesłał:
JK PR
|

Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ. WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce – od koncepcji po realizację z AI
AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
Komentarze (1)
Mam wrażenie, że po pierwszych sukcesach osiedli na laurach. Teraz w klasie premium DS wygląda całkiem nieźle. Miałem okazję ich czwórką jechać, bo szef sobie sprezentował na urodziny i to klasa sama w sobie.