Moda » Biżuteria

Swarovski w wersji premium w Złotych Tarasach!

Swarovski w wersji premium w Złotych Tarasach!
Zobacz więcej zdjęć »
Swarovski połączył siły ze słynnym Tokujinem Yoshioką, który jest autorem nowego konceptu wystroju salonów tej marki.

Idea projektanta skupia się wokół motywu „Crystal Forest”, podkreślając nieskończone możliwości kryształu oraz głębokie związki firmy z naturą. Nowy design salonu Swarovski można podziwiać już w Złotych Tarasach.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

  

Na zewnątrz motyw „Crystal Forest” pojawia się w formie niezliczonej liczby pryzmatów wykonanych ze stali nierdzewnej. Atmosfera wewnątrz butiku podkreśla wyrafinowany, poetycki świat, w którym klienci znajdą także powtarzające się elementy, takie jak kryształowe łabędzie czy panele ze zwisającymi sznurami kryształów przy wejściu. „Crystal Forest” to koncepcja przemawiająca do wielu zmysłów i dająca zwiedzającym możliwość zanurzenia się w blasku i niezmierzonej głębi kryształu.

 

Salon Swarovskiego w Złotych Tarasach ma powierzchnię 26 mkw. – Jest to dla nas wyjątkowy butik, ponieważ w tak małym wnętrzu wprowadziliśmy nasz koncept w wersji premium – materiały najwyższej jakości, wszystko ‘szyte na miarę’ i idealnie zabudowane – skomentowała Ewa Sereczyńska, Swarovski Poland Managing Director.

 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

hillknowlton

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »