Moda » Biżuteria
Swarovski z kampanią z okazji Dnia Matki
Zobacz więcej zdjęć » |
Pod koniec maja obchodzimy Dzień Matki. Z tej okazji marka Swarovski ruszyła z kampanią „Kocham Cię, mamo”, w której oddaje hołd matczynej mądrości, a także celebruje różnorodność i inkluzywność. Z tej okazji Swarovski również przygotował specjalną, wielowymiarową i unikatową ofertę produktów. Głównym celem kampanii jest zbudowanie świadomości w grupie docelowej. Kampania prowadzona jest w social mediach, a wykorzystane platformy to YouTube (video 15” i 6”), Facebook, Instagram oraz TikTok. Dodatkowo w kampanii zostały wykorzystane standardowe bannery w sieci Adrino oraz w zakupie programatycznym. Kampania wystartowała 9 maja i potrwa do Dnia Matki, czyli do 26 maja włącznie.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialna jest agencja Arena Media (Havas Media Group).
Nadesłał:
PR Communication
|
Komentarze (0)