Moda » Biżuteria

Swarovski z kampanią z okazji Dnia Matki

Swarovski z kampanią z okazji Dnia Matki
Zobacz więcej zdjęć »
Marka Swarovski świętuje Dzień Matki ze specjalną kampanią w social mediach „Kocham Cię, mamo”. Planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja Arena Media, należąca do Havas Media Group.

Pod koniec maja obchodzimy Dzień Matki. Z tej okazji marka Swarovski ruszyła z kampanią „Kocham Cię, mamo”, w której oddaje hołd matczynej mądrości, a także celebruje różnorodność i inkluzywność. Z tej okazji Swarovski również przygotował specjalną, wielowymiarową i unikatową ofertę produktów. Głównym celem kampanii jest zbudowanie świadomości w grupie docelowej. Kampania prowadzona jest w social mediach, a wykorzystane platformy to YouTube (video 15” i 6”), Facebook, Instagram oraz TikTok. Dodatkowo w kampanii zostały wykorzystane standardowe bannery w sieci Adrino oraz w zakupie programatycznym. Kampania wystartowała  9 maja i potrwa do Dnia Matki, czyli do 26 maja włącznie.

Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialna jest agencja Arena Media (Havas Media Group).



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

PR Communication

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami


Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »