Gospodarka » Maszyny
Świat innowacyjnych rozwiązań intralogistycznych Jungheinrich na targach LogiMAT 2018
Zobacz więcej zdjęć » |
Stoisko liczące prawie 1000 metrów kwadratowych wprowadzało odwiedzających w świat innowacyjnych rozwiązań, będących odpowiedzią na wyzwania intralogistyki 4.0.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Podczas targów odwiedzający mogli poznać m.in. nowy miniload Jungheinrich typ STC 2B1A oraz wózek wysokiego składowania typ ETV 216i ze zintegrowanym akumulatorem litowo-jonowym.
ETV 216i jest pierwszym na świecie wózkiem wysokiego składowania, którego konstrukcja jest specjalnie przystosowana do akumulatora litowo-jonowego. Wózek może podnosić ładunki o wadze do 1600 kg na wysokość do 10,7 metra. Innowacyjna budowa pojazdu zapewnia operatorowi ergonomię, wysoki komfort pracy oraz doskonałą widoczność we wszystkich kierunkach. W porównaniu do konwencjonalnych wózków wysokiego składowania z akumulatorami kwasowo-ołowiowymi, ETV 216i umożliwia osiągnięcie znaczącego wzrostu wydajności w magazynie. Inne korzyści z zastosowania nowej technologii litowo-jonowej to m.in. dłuższa żywotność akumulatora i bezobsługowość. Możliwość szybkiego doładowania wózka zapewnia praktycznie jego stałą gotowość do pracy.
Firma Jungheinrich jest przekonana o niezawodności technologii litowo-jonowej, dlatego swoim klientom udziela 5-letniej gwarancji na akumulatory li-ion.
Nowy miniload STC 2B1A to kolejna premiera Jungheinrich na targach w Stuttgarcie. Urządzenie do składowania niewielkich jednostek ładunkowych zapewnia wysoką wydajność i wpływa na optymalizację procesów w magazynie. Aby to osiągnąć firma Jungheinrich wykorzystała tu trzy nowe patenty: stabilny - mimo lekkiej konstrukcji – maszt, umożliwiający zastosowanie urządzenia w magazynach do 25 m, innowacyjną szynę jezdną oraz zintegrowany system napędowy Omega dla maksymalnego wykorzystania przestrzeni w magazynie. Pojazd osiąga prędkość podnoszenia 6 metrów na sekundę, a dzięki tzw. „SuperCaps” redukuje zapotrzebowanie na energię. „SuperCaps”, czyli bufory energii, przechowują energię uwalnianą podczas procesów hamowania, a następnie podczas przyspieszenia wprowadzają ją z powrotem do układu napędowego.
Pozostałe nowości Jungheinrich przedstawione na LogiMAT to m.in. ciągnik akumulatorowy EZS 7280 z siłą uciągu aż do 28 ton oraz system zdalnego sterowania easyPILOT Follow, dzięki któremu kompletacja pozioma towaru jest teraz łatwiejsza i jeszcze szybsza. Wózek widłowy ECE wyposażony w easyPILOT Follow sam podąża za operatorem oraz zatrzymuje się w pozycji, w której operator może wygodnie odkładać i pobierać towar.
Ciągnik akumulatorowy EZS 7280 i system zdalnego sterowania easyPILOT Follow nominowane są do tegorocznej nagrody IFOY Award.
O firmie:
Jungheinrich Polska Sp. z o.o. jest częścią światowego koncernu Jungheinrich AG, zapewniającego kompleksowe usługi z zakresu logistyki wewnątrzmagazynowej. Bogate portfolio wózków widłowych, regałów magazynowych i systemów logistycznych pozwala oferować klientom rozwiązania z jednej ręki, dopasowane do ich indywidualnych wymagań.
Koncern został założony w 1953 roku, a jego główna siedziba mieści się w Hamburgu. Grupa posiada spółki-córki w 36 państwach, w kolejnych 70 - ciu jest reprezentowana poprzez swoje przedstawicielstwa. Na całym świecie Jungheinrich zatrudnia ponad 15 000 pracowników. W 2016 roku firma osiągnęła obrót 3,1 mld euro, zaś jej akcje są notowane na niemieckiej giełdzie MDAX.
Nadesłał:
konkretpr
|
Komentarze (0)